AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 En dag vi hadde gym falt en av jentene i klasse og landet på bakken. Hun landet ikke på noe stein, hun sklei bare på en gjørmebakke. Hun fikk tydeligvis litt hykommelse tap, men var aktiv på sosialmedier på kvelden.hun fikk hjernerystelse. Og var tilbake på skolen tre dager etterpå (men dro hjem). Nå kommer det store spørsmålet; hun sier at hun kunne ha død. Jeg vet at man ikke kan dø av hjernerystelse. Det hun sier at hun kunne død av var at hvis hun hadde fått rundt 0,8 høyere blodtrykk kunne hun fått for stort trykk på hjernen og nervecellene hennes kunne blitt klemt. Hva er det hun har fått for høyt blodtrykk av? Kunne hun ha død? Eller er hun bare veldig oppmerksomhet syk ( for det er hun ) PS: håper dere skjønte og hun er femten år gammel🙈Anonymous poster hash: cc9a9...d86 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Du kan dö av hjernerystelse, men da må det väre av den kraftigere sorten. Hadde det värt så alvorlig hadde hun blitt lagt inn til observasjon på sykehuset, i tillegg til nedsatt bevissthet, slumring, slöv osv. Det med blodtrykket er bare tull, hjernecellene blir ikke "most" av höyt blodtrykk, men du kan få blödning av for höyt blodtrykk, men dette ville også fört til at hun ble lagt inn på sykehuset. Du kan ikke se på tv, pc eller sove lenge av gangen når du har hjernerystelse da hjernen trenger pause til å komme seg igjen etter å ha blitt slengt rundt. Anonymous poster hash: 5d9d5...f4a
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Du kan dö av hjernerystelse, men da må det väre av den kraftigere sorten. Hadde det värt så alvorlig hadde hun blitt lagt inn til observasjon på sykehuset, i tillegg til nedsatt bevissthet, slumring, slöv osv. Det med blodtrykket er bare tull, hjernecellene blir ikke "most" av höyt blodtrykk, men du kan få blödning av for höyt blodtrykk, men dette ville også fört til at hun ble lagt inn på sykehuset. Du kan ikke se på tv, pc eller sove lenge av gangen når du har hjernerystelse da hjernen trenger pause til å komme seg igjen etter å ha blitt slengt rundt.Anonymous poster hash: 5d9d5...f4a ⬆️ Det styrker bare teorien min at hun er dramaqueen og oppmerksomhet syk😂 Takk for svar👍Anonymous poster hash: cc9a9...d86
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå