Gå til innhold

Kjenne avføring gjennom skjeden

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et ubehagelig forhold til sex for tiden. Etter tre barnefødsler kjenner jeg om jeg har avføring i tarmen hvis jeg stikker en finger inn i vagina. Dette hemmer meg i mitt sexliv... Noen flere som har den sånn?

Anonymous poster hash: e0d82...298

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De som ikke har det slik er unormale, du er helt normal.

Slutt å tenke på dette og slutt å kjenne etter!

Anonymous poster hash: db945...b63

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

jeg synes du burde oppsøke lege, ikke kg :)

Anonymous poster hash: c6b9a...c06
  • Liker 1
Skrevet

Eneste eksempelet på dette jeg har hørt om dette er fra Arika gjennom de groteske voldtektene som har skjedd der nede.

Det er nok fler som har det på samme måte som har fått barn, og det er nok en løsning på det.

Beste ville nok vært å gå til lege og be om henvisning til en gynolokolog, som har espertise på dette området.

Skrevet

helt normalt... det er bare en tynn hudvegg mellom, så det hadde vært rart om du ikke gjorde det.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det sånn, og har aldri født...

Anonymous poster hash: 8ea4c...c2f
  • Liker 6
Skrevet

Nå er jo veggen mellom skjede og tarm veldig tynn, da, så hvem som helst kan kjenne om de har avføring i tarmen, via skjeden. Så du er nok ikke så unormal som du vil ha det til. =)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel... Jeg har aldri født og kan av og til kjenne om tarmen er full ved å berøre kjedeveggen. Trodde det var helt normalt..... Som oftest merker jeg det ikke, men av og til er tarmen mer hard enn andre ganger. :P

Anonymous poster hash: 74da1...ee0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt.

Anonymous poster hash: 16a07...dbd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eneste eksempelet på dette jeg har hørt om dette er fra Arika gjennom de groteske voldtektene som har skjedd der nede.

Det er nok fler som har det på samme måte som har fått barn, og det er nok en løsning på det.

Beste ville nok vært å gå til lege og be om henvisning til en gynolokolog, som har espertise på dette området.

Nå både roter og blander du.

De som er voldtatt på det groveste og er påført skader i underlivet så de er inkontinent for både urin og avføring har hull/fistel mellom tarm og skjede, i tillegg til ødelagte lukkemuskler.

TS kjenner tarminnhold inne i tarmen ved å stikke fingeren inn skjeden. Noe som er normalt når tarmen ligger like bak skjeden.

Sannsynligvis har hun ikke reflektert eller kjent etter dette før.

Det er ikke uvanlig at kvinner får beskjed om å bruke miniklyster førgynekologisk undersøkelse for å unngå en full tarm. For en del år siden var klyster en del av forberedelsen til gu klyster. Særlig for helsearbeidere.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

** Tilleggsinfo:

Kommer det derimot avføring ut av skjeden, da er det grunn til å reagere, fordi det da er fistel/hull som ikke skal være der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har bare en ting å si her. Du er normal. For at du skal forstå at det er normalt, stikk en fing inn i begge hull og kjenn hvor tynn veggen er. En del bruker derfor buttplugg for å skape en illusjon om en trangere skjede, større penis, som igjen øker friksjonen på g-punktet. Ved samleie der hun har både penis analt og vaginalt vil mannfolkene kjenne den andres lem. Noen elsker det mens andre kan rett og slett stå over. Som kvinne bør du heller stille deg åpen for de muligheter dette gir deg og kanskje din partner. For oss er kunnskapen åpning for himmelske orgasmer. Dyp penetrering i begge hull og en kraftig vibrator får henne til å komme så sterkt og total hun etterpå blir liggende lenge å nyte full av oxytocsin.

Lev.

Anonymous poster hash: 07d80...5fe

• Liker 1
Skrevet

Dette er en av de postene jeg virkelig angret meg for at jeg trykket på...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan også kjenne avføringen i tarmen gjennom skjedeveggen, og forstår at dette er normalt, men til dere menn: kan dere kjenne det på dama om dere stikker en finger inn?

DET har jeg lurt på mange, mange ganger.

Det en over her prøver å beskrive, er noe som heter fistula og er en tilstand hvor det blir en revne mellom endetarmen og skjeden. Kvinner som føder når de er for unge får ofte dette, da gjerne i u-land som ikke har tilstrekkelig med helsepersonell. Vet at mange hjelpeorganisasjoner sender leger rundt for å hjelpe de stakkars, unge jentene som har blitt giftet bort i for ung alder og lide av dette. Ofte får det ikke bo sammen med ektemannen sin mer pga av vond lukt siden de ikke har kontroll over avføringen sin.

Anonymous poster hash: 4f2de...85c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å putte en finger i rumpa hennes når vi har sex, og da kjenner jeg kuken min også. Helt normalt! Du får tømme tarmen din før du har sex (med deg selv eller andre) så slipper du bekymringen.

Anonymous poster hash: 34d8f...189

AnonymBruker
Skrevet

jeg har faktisk ALDRI hørt om noen som har gjort dette før... Hva skal dette være godt for?

Anonymous poster hash: 85b8b...f6b
  • 4 år senere...
Skrevet

Jeg trenger ikke stikke fingeren INN i skjeden for å kjenne avføringen.. den buler nesten ut og ligger helt tett inntil vaginalåpningen.. er det vanlig?? 

Anonymkode: 2c37a...08d

Skrevet

Rectocele muligens. Det kan opereres:)

Anonymkode: 01ef5...344

Skrevet
On 5/17/2015 at 12:29 AM, AnonymBruker said:

Jeg har det sånn, og har aldri født...

Anonymous poster hash: 8ea4c...c2f

Samme her. Helt normalt TS! 

Anonymkode: 2a934...a89

Skrevet

Helt vanlig, kjent det både før og etter fødsler.

Anonymkode: 08781...019

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...