LT_1991 Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Hei alle søte. Jeg har holdt på litt med en gutt/mann nå i 2-3 mnd, vi har hatt en mye sex, men jeg har ikke kommet en gang. Jeg har prøvd å ta det opp med han, men han prøver ikke engang. Så jeg har prøvd å stimulere klitoris selv når vi har sex, men ingenting fungerer. Har dere noen tips? Noe jeg kan gjøre? Noe jeg kan be han gjøre? Jeg trenger virkelig å få orgasme hvertfall en gang i blandt for å overleve dette forholdet.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Ta en alvorsprat om det, si at han ikke får deg til å komme og at du gjerne vil vise han hvordan han kan gjøre ting for at sexen skal bli fullverdig for deg også. For et forhold der bare den ene parten får fullverdig utbytte av sexen er et diskriminerende og egoistisk forhold, som du ikke kan tenke deg å være lenger i. Om han ikke gidder å prøve så dump han, sex skal nytes av begge parter, du skal ikke bare ha sex med han for å føle deg elsket (fordi han krever sex, og du syntes sex er "helt ok") og vært sædconteinern hans! Anonymous poster hash: 6e793...58e 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 han er en dritt. vis han ikke gidder å gi et forsøk engang.hallo! egoistisk. greit nok om han gir et realt forsøk å får ikke til men vis han ikke gidder det er han lite å samle på. Anonymous poster hash: 5ead5...d29 1
Erfaren Traver Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Jeg er Alfa. Det synes ikke ut sånn fra utsiden, men jeg er Alfa i senga, jeg har trodd damer har vært late, men dem skjønner dem ikke skulle/bør gjøre noe, for det ville vært feil. Som et spill. Jeg gir MYE av meg selv så lenge jeg får være i den posisjonen jeg får være i, og det ble jeg kjent for. Derfor så slutta jeg å ha tilfeldig sex. Det burde du gjøre også, så slipper du å ha bibel-elskere i senga, rett og slett. Finn en som er glad i deg istedet, så blir det nok MYYYE bedre, uansett hvem det er. For sex tilhører kjærlighet, og kjærlighet handler om å gi, ikke å ta.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Hei alle søte. Jeg har holdt på litt med en gutt/mann nå i 2-3 mnd, vi har hatt en mye sex, men jeg har ikke kommet en gang. Jeg har prøvd å ta det opp med han, men han prøver ikke engang. Så jeg har prøvd å stimulere klitoris selv når vi har sex, men ingenting fungerer. Har dere noen tips? Noe jeg kan gjøre? Noe jeg kan be han gjøre? Jeg trenger virkelig å få orgasme hvertfall en gang i blandt for å overleve dette forholdet. Kjør på med en ny runde 10 min etter første. Si det til han på en sexy mæte at du ikkever ferdig med han enda i verste fall sier du rett ut : "kan vi ta en runde til så jeg kan komme jeg også eller?!". Noen gangermåvdu være litt slem Anonymous poster hash: 71e30...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Hei alle søte. Jeg har holdt på litt med en gutt/mann nå i 2-3 mnd, vi har hatt en mye sex, men jeg har ikke kommet en gang. Jeg har prøvd å ta det opp med han, men han prøver ikke engang. Så jeg har prøvd å stimulere klitoris selv når vi har sex, men ingenting fungerer. Har dere noen tips? Noe jeg kan gjøre? Noe jeg kan be han gjøre? Jeg trenger virkelig å få orgasme hvertfall en gang i blandt for å overleve dette forholdet. Et forhold er mye mer enn sex. Sex pleier å bli bedre etterhvert. Men hvis forholdet generelt er så ille at du må ha orgasme for å overleve forholdet, da syns jeg du skal si takk for deg og gå videre i livet. Anonymous poster hash: 6877e...bef
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. mai 2015 #7 Skrevet 17. mai 2015 Jeg er Alfa. Det synes ikke ut sånn fra utsiden, men jeg er Alfa i senga, jeg har trodd damer har vært late, men dem skjønner dem ikke skulle/bør gjøre noe, for det ville vært feil. Som et spill. Jeg gir MYE av meg selv så lenge jeg får være i den posisjonen jeg får være i, og det ble jeg kjent for. Derfor så slutta jeg å ha tilfeldig sex. Det burde du gjøre også, så slipper du å ha bibel-elskere i senga, rett og slett. Finn en som er glad i deg istedet, så blir det nok MYYYE bedre, uansett hvem det er. For sex tilhører kjærlighet, og kjærlighet handler om å gi, ikke å ta. Hva har det med saken å gjøre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå