AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Er det noen her som vet om Ritalin gir utslag på politiets hurtigtest for narkotika? Vet ikke hvilket forum dette hører hjemme i, men håper på svar. Har en kjæreste som påstår urinprøven hans hos politiet slo ut på amfetamin på grunn av at han bruker Ritalin. Får ikke helt dette til å stemme...Anonymous poster hash: ecda0...159
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har hørt dette også. Jeg vet ikke hvordan det fungerer, men en kompis av meg ble tatt for narkotikabruk og måtte avgi urinprøve en gang hver andre uke eller noe sånt, og det slo ut på amfetamin med han. Politiet visste at han brukte ritalin og hadde resept på medisinen, så de overså det (han ble tatt for hasj). Han måtte derimot slutte på ritalin pga fare for at han ruset seg på den. Når han hadde tisset rent i to måneder tror jeg det var fikk han fornyet resepten, men måtte avgi urinprøve en gang i måneden. Anonymous poster hash: f6037...536
Doroline Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Ja, Ritalin gir utslag på urinprøver som amfetamin. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Er det noen her som vet om Ritalin gir utslag på politiets hurtigtest for narkotika? Vet ikke hvilket forum dette hører hjemme i, men håper på svar. Har en kjæreste som påstår urinprøven hans hos politiet slo ut på amfetamin på grunn av at han bruker Ritalin. Får ikke helt dette til å stemme...Anonymous poster hash: ecda0...159 Det kan stemme. Men hvis man ikke har ADHD feks, så blir man jo "tatt" fordet.. Anonymous poster hash: ebb67...160
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Ja, Ritalin gir utslag på urinprøver som amfetamin. Samme erfaring her. (Visste det ikke før psykologen fortalte at prøven min var positiv. Jeg fikk sjokk)Anonymous poster hash: 87d7a...68a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå