AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Kjæresten min og jeg lekte litt med historier. Vi var riktig nok litt fulle. Men så ville han gjerne at jeg skulle fortelle om at en jeg lå med tvang han til å svelge spermen hans. Bør varsellampene blinke? Er han homofil? Han blir veldig sur når jeg spør, og mener han absolutt ikke er det og at det handler om noe "forbudt" som er gøy i fantasi men uaktuelt i virkelighet. Samfunnet er jo veldig tolerante med kvinner - vi kan gjerne tenne på hverandre uten å nødvendigvis få vår legning betvilt. Hva tenker dere? handler det om samfunnet eller er han rett og slett homofil? Anonymous poster hash: 707c7...369
King in the North Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Kjæresten min og jeg lekte litt med historier. Vi var riktig nok litt fulle. Men så ville han gjerne at jeg skulle fortelle om at en jeg lå med tvang han til å svelge spermen hans. Bør varsellampene blinke? Er han homofil? Han blir veldig sur når jeg spør, og mener han absolutt ikke er det og at det handler om noe "forbudt" som er gøy i fantasi men uaktuelt i virkelighet. Samfunnet er jo veldig tolerante med kvinner - vi kan gjerne tenne på hverandre uten å nødvendigvis få vår legning betvilt. Hva tenker dere? handler det om samfunnet eller er han rett og slett homofil? Anonymous poster hash: 707c7...369 Du vet at om han er homofil, så tenner han ikke på deg? Er det altså det du prøver å fortelle deg selv? At kjæresten din ikke tenner på deg? 1
Wildstar Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Det finnes mange grader mellom heterofil og homofil, han kan være i mellom der ett sted.
SRC Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Hvis han sier at han ikke er det burde du akseptere og slå deg til ro med det. Du kan ikke vite med 100% sikkerhet at han ikke er homofil, men han er sannsynligvis ikke det. Mange jenter som fantaserer som lesbesex uten å ville ha fullført fantasien om de fikk muligheten 1
Gjest Hofmann Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Her er det bare å finne fram lærhatten og ABBA-platene først som sist. 2
Gjest Coolaid Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 (endret) Det første jeg tenker på er Cuckolding, altså at mannen tenner på at partneren er sammen med andre menn, gjerne med hans viten men på en underdanig måte. . Enkelt forklart er det en fetish hvor han tenner på hennes sidesprang og ydmykheten omkring det. Han kan også være tilstede og bli ydmyket, feks bli "tvunget" til diverse seksuelle handlinger, feks som du beskriver. Han finner glede/tenning av å bli ydmyket og tenner på å oppfylle sin partner "perversiteter". Han trenger ikke være homo eller bi. Endret 16. mai 2015 av Coolaid
Erfaren Traver Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Er nok ikke unormalt dette. Det er hvertfall ikke unaturlig. Om han ville du skulle svelge spermen sin kan være en bekreftelse om at du virkelig vil ha han. Men en annen sin sperm.. det kan være en Cuckolding fantasi som har utviklet seg her ja... Homofili har ingenting å gjøre med dette. Sexuelle fantasier er helt normalt, og utvikles gjennom kåtskap som fører til kreativitet, som resulterer i fantasier over tid, og det er helt normalt. Hvis du tenker på å leve ut denne fantasien med din kjæreste er det veldig viktig at dere stoler 100% på hverandre, og helst være åpen om alt, for å takle problemer i etterkant som sjalusi og andre følelsesmessige vanskeligheter som kan forekomme senere. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Rollespill og talkplay er ikke annet en ønsker, fantasier eller preferanser. Hvis fyren har dette som del av sitt tenningsmønster må du velge enten eller. Simple as that.Anonymous poster hash: 1026c...4ba
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #10 Skrevet 16. mai 2015 Klare tegn på cuckold. Hvis du vil leve i et slikt forhold finnes det mange som og lever ut rollen som Bull.Anonymous poster hash: 1026c...4ba
Erfaren Traver Skrevet 17. mai 2015 #11 Skrevet 17. mai 2015 Ja hør på ekspertene. Men for all del.. Alt jeg vet fra tidligere erfaringer med spill... ha 100% tillit og åpenhet til hverandre først. Slike spill kan også være smittende når man deltar i det selv... lol.. been there... Det er 1000vis av fetisjer der ute, og dem kommer til å bli der for evig tid. Aldri glem. Får du tenninga på en ting, slukker det ikke.. Det hisser deg opp for alltid. Jeg ble ledet inn i en slik fantasi når jeg var veldig ung, og.. ok.. jeg er ikke sammen med noen dame nå, men hvis jeg gjorde skulle hun fått vite om den, så kan hun velge selv. Samme som i dette tilfellet.. Your choice... Ekspertene har talt om hva det er. Du bare oppgir det tradisjonelle synet mot noe annet som ikke er farlig, men ingen kan vel egentlig beskrive det.. Have a nice sexlife! Stay young!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå