AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Det er lenge siden jeg har hatt vond lukt nedentil. Det var en periode hvor jeg hadde laget meg en rutine i hodet hvor jeg kun hadde pillefri i 6 dager isteden for 7. Det er flere år siden jeg har gjort det, men greide å gjøre det med et uhell for et par dager siden, nå har jeg tidenes lukt nedentil. Jeg bytter 2/3 truser om dagen og vasker meg, og bytter bukse for lukta der sitter godt i buksene gitt. Hva gjør dere? Kan ikke huske hva jeg gjorde og hvor lenge det tok før dette gikk over sist gang. Det er vell den siste rest som blir liggende igjen og lage lukt når jeg tar pillen en dag tidligere.. Vil gjerne bli kvitt lukta til bunaden skal på i morgen, vil helst ikke ha noen slik lukt i bunaden min. Kan jeg bare putte oppi en ob når jeg har på bunad for å "stenge" inn lukta? Anonymous poster hash: 1c6e9...023
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Hæææ? Jeg tviler på at det er det at du har pillefri i 6 dager og ikke 7 som er problemet her. Anonymous poster hash: baffb...4db 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Har du prøvd å putte litt kulturmelk oppi der? Det balanserer bakteriefloraen i skjeden hvis det er det du er plaget med. Anonymous poster hash: 52cb6...0d2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Bakteriell vaginose. Kan forsvinne av seg selv, evt. etter 3 dager med antibiotika. Anonymous poster hash: f9af5...039 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Bakteriell vaginose. Kan forsvinne av seg selv, evt. etter 3 dager med antibiotika.Anonymous poster hash: f9af5...039 Kan være bakterier ja, men det gikk over på magisk vis. Før da jeg hadde det ofte gikk jeg aldri til lege med det, kanskje jeg må nevne det neste gang jeg skal dit. Men leste litt på nettet og det er den ekle fiskelukta, men heldigvis forsvunnet nå og det passet perfekt med tanke på bunaden i dag. Takk for seriøst svar som fikk meg til å tenke på at det kan være noe annet som skjer oppi der Anonymous poster hash: 1c6e9...023
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Hæææ? Jeg tviler på at det er det at du har pillefri i 6 dager og ikke 7 som er problemet her.Anonymous poster hash: baffb...4db Det har nok ingenting med problemet til TS og gjøre nei...Anonymous poster hash: 3fcb0...c35
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Jeg tror også det er bakteriell vaginose. Det er helt vanlig at jenter får dette. Det går over av seg selv, men fortere med antibiotika. Anonymous poster hash: 49e59...592
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå