Gå til innhold

har du kjent ei vidunderlig kvinne?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når oppstod det en glød der du skjønte henne vil jeg ha? i hvilken sammenheng traff du på henne? inviterte hun deg med seg hjem første dagen allerede?

Anonymous poster hash: e5b38...21d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha. Nei, det er nok ingen her som har møtt ei vidunderlig kvinne. Her er det bare kvinnehatere med masse issues. Hvis hun var vidunderlig, så har de ikke sett det/nektet å tro det.

Forresten, er du Aune Sand?

Anonymous poster hash: 82675...d46
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg opp til flere ganger (med en del års mellomrom). Den siste var en dame jeg jobbet med. Jeg brukte 1-2 år på å falle for henne, selv om jeg likte henne helt fra starten. Det som gjorde at jeg ble forelsket i henne var at jeg merket at hun flørtet med meg og det virket som om hun var interessert i meg. Jeg var i et halveis havarert forhold på den tiden og var delvis innstilt på å gå ut av forholdet, men var egenlig ikke interessert i å bli forelsket. Det ble jeg likevel, desverre kan man neste si.

Vi var på forskjellige avdelinger og og hadde derfor begrenset kontakt. Saken ble ikke bedre av at sjefen min var interessert i den samme dama hjalp til med å begrense kontakten da han senset at det var noe der mellom oss. Jeg gjorde noen fremstøt for å prøve å bygge kontakten og hun var alltid positiv og hjalp til på sin måte. Fremstøtene var såpass klare at jeg er sikker på at hun skjønte at jeg var interessert i henne.

Enden på visa var at følelsene tok overhånd og jeg syntes at relasjonsbyggingen ble for vanskelig og gikk for tregt. Det viste seg etterhvert at hun hadde type også, og det ble umulig å gå rett på sak. Jeg visste det ville gå galt, men fortalte henne alt jeg følte og tenkte og hun benektet alt. Hun benektet at hun i det hele tatt ville ha noe med meg å gjøre. Jeg vet at hun angrer på hva hun sa og jeg vet at hun var på søken etter noe annet.

Anonymous poster hash: 8f67f...e4c
Skrevet

For noen år siden så jeg en nydelig dame. Hun gikk på fortauet og jeg kjørte bil.

Jeg snudde så fort det lot seg gjøre, men jeg rakk bare et siste glimt før hun forsvant bak et gatehjørne. Jeg parkerte og gikk noen runder i håp om å se henne igjen.

Hele hendelsen hadde vært glemt om det ikke var for det som skjedde neste dag.

Tidligere hadde jeg avtalt å møte en dame som jeg hadde kommet i kontakt med gjennom en slik nettdating side.

Overraskelsen var stor når det var damen jeg hadde sett dagen før jeg skulle på date med!

Daten var vellykket, fem år siden er vi gift, med flere barn.

Det var virkelig kjærlighet ved første blikk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For noen år siden så jeg en nydelig dame. Hun gikk på fortauet og jeg kjørte bil.

Jeg snudde så fort det lot seg gjøre, men jeg rakk bare et siste glimt før hun forsvant bak et gatehjørne. Jeg parkerte og gikk noen runder i håp om å se henne igjen.

Tidligere hadde jeg avtalt å møte en dame som jeg hadde kommet i kontakt med gjennom en slik nettdating side.

Overraskelsen var stor når det var damen jeg hadde sett dagen før jeg skulle på date med!

Så herlig! :)

Anonymous poster hash: d7e61...5d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha. Nei, det er nok ingen her som har møtt ei vidunderlig kvinne. Her er det bare kvinnehatere med masse issues. Hvis hun var vidunderlig, så har de ikke sett det/nektet å tro det.

Forresten, er du Aune Sand?

Anonymous poster hash: 82675...d46

Haha apropo Aune Sand, så dere VG hadde overskift "Her forteller Aune Sand sin ELLEVILLE sexhistorie!" og det eneste han fortalte var at han og Marianne hadde drukker champagne og han hadde løftet hun opp etter veggen og gitt hun en sterk orgasme.

Hvis det er ellevillt, så har isåfall jeg ellevill sex ukentlig, hahahah tenkte bare FOR et tragisk pr triks av VG....Veldig skuffende sex historie til å være så sykt "ellevill" liksom.. :P

Anonymous poster hash: 1c77a...fb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fantastiske historier. :-) vil gjerne høre flere. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk!

Anonymous poster hash: 959a7...db8

AnonymBruker
Skrevet

Når oppstod det en glød der du skjønte henne vil jeg ha? i hvilken sammenheng traff du på henne? inviterte hun deg med seg hjem første dagen allerede?

Spør du menn?

Anonymous poster hash: c5ba6...af8

AnonymBruker
Skrevet

Så bra når folk venter på den rette. Søker ei/en spesiell.

Anonymous poster hash: 959a7...db8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...