AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Er du også stygg? Utseendemessig. Jeg er det. Høyt hårfeste, klumpete nese, små øyne, stor hake, ser forferdelig ut uansett hva jeg gjør. Tennene er skjeve og. Får lett poser under øynene. Litt slitsomt å ha dårlig selvbilde pga utseendet, fører til sosial angst ++. Flere som sliter med at de er stygge?Anonymous poster hash: f4fe3...b92
Testosteron Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Nei. Jeg er ikke stygg, men jeg bør gå ned i vekt
Yzma Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Nei, jeg er ikke stygg. Men kan jo være du hadde syntes det. Prøv heller å fokusere på det som er bra med deg selv, jo mer du fokuserer på det du syntes er stygt jo styggere blir du. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Nei, jeg er ikke stygg. Men kan jo være du hadde syntes det. Prøv heller å fokusere på det som er bra med deg selv, jo mer du fokuserer på det du syntes er stygt jo styggere blir du. Jeg liker at jeg er intelligent. Men jeg kommer jo ikke så langt med det tydeligvis Anonymous poster hash: f4fe3...b92
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Nei. Jeg er ikke stygg, men jeg bør gå ned i vekt Ditto.Anonymous poster hash: f4fe3...b92
Yzma Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Jeg liker at jeg er intelligent. Men jeg kommer jo ikke så langt med det tydeligvis Anonymous poster hash: f4fe3...b92 Nei, intelligens i seg selv kommer man kanskje ikke så langt med, med unntak av i livet, vennekretsen og at man forstår sosiale sammenhenger. Om det er slik intelligens du mener du har vel andre ting du liker?
Yzma Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 Selv har jeg veldig stor potetnese, små smale øyne med 'hooded eyes', smale lepper som er nesten smalere enn bredden på nesen, litt dobbelthake selv om jeg er slank, spiss hake og bollekinn. Men jeg ser det positive istedetfor det negative!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Nei, intelligens i seg selv kommer man kanskje ikke så langt med, med unntak av i livet, vennekretsen og at man forstår sosiale sammenhenger. Om det er slik intelligens du mener du har vel andre ting du liker? Nei, ikke sosial intelligens. Har det, men er introvert. Vil helst være alene. Jeg så noe interessant en gang, en video der noen mennesker beskrev seg selv og fikk en kunstner, som ikke så dem men som kun lyttet til beskrivelsene, til å male portrettet deres. Og så fikk kunstneren se personene og malte et bilde av hvordan de så ut på ordentlig. Da de beskrev seg selv, ble de malt stygge. Det sitter sikkert bare i hodet å tenkte at man er stygg, men det hjelper ikke når man heller ikke passer inn i "normen". Jeg har gitt oppAnonymous poster hash: f4fe3...b92
Yzma Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Nei, ikke sosial intelligens. Har det, men er introvert. Vil helst være alene. Jeg så noe interessant en gang, en video der noen mennesker beskrev seg selv og fikk en kunstner, som ikke så dem men som kun lyttet til beskrivelsene, til å male portrettet deres. Og så fikk kunstneren se personene og malte et bilde av hvordan de så ut på ordentlig. Da de beskrev seg selv, ble de malt stygge. Det sitter sikkert bare i hodet å tenkte at man er stygg, men det hjelper ikke når man heller ikke passer inn i "normen". Jeg har gitt oppAnonymous poster hash: f4fe3...b92 Gitt opp med hva? Å passe inn? Ja, det er nok mest i hodet ditt, da må du finne ut hvordan du kan snu det. Er utrolig kjipt å gå rundt og ikke føle seg komfortabel i sitt eget skinn, og spesielt når det ikke trenger være sånn!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #10 Skrevet 16. mai 2015 Jeg ville mye heller vært stygg og rik enn pen og fattig som nå. Et bra utseende er oppskrytt, det betyr ikke en dritt for livskvaliteten. Nyt livet og fokuser på dine gode egenskaper, det er de du kommer langt med. Anonymous poster hash: dba04...b1f
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #11 Skrevet 16. mai 2015 Jeg ville mye heller vært stygg og rik enn pen og fattig som nå. Et bra utseende er oppskrytt, det betyr ikke en dritt for livskvaliteten. Nyt livet og fokuser på dine gode egenskaper, det er de du kommer langt med. Anonymous poster hash: dba04...b1f Takk Anonymous poster hash: f4fe3...b92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå