Gå til innhold

Blodprop

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor rask dør man hvis man har blodpro frykter jeg har det i beinet og lurer på om det haster og gå til legevakt?

Anonymous poster hash: 8fc5d...2b4

Videoannonse
Annonse
Gjest morhjertegod
Skrevet

Om du har dette i benet, så vil du ha store smerter, har du det? Om du tror det er blodpropp, så kan denne proppene gå videre i blodbanen til viktigere organer, så ja det er farlig. Men hvorfor tror du at du har det, hva er dine symptomer på dette?

AnonymBruker
Skrevet

2% sjanse, kanskje..

Hvis du mistenker blodpropp kan det være lurt å sjekke det på lgevakt. Så du slipper komplikasjoner.

Jeg har hatt 4 trombolyser, og det er noe av det vondeste jeg har vært gjennom :)

Anonymous poster hash: 2215e...e92

AnonymBruker
Skrevet

Hvor rask dør man hvis man har blodpro frykter jeg har det i beinet og lurer på om det haster og gå til legevakt?

Anonymous poster hash: 8fc5d...2b4

Og det sitter du her og spør om? Kast deg rundt og kom deg til legevakten så fort som mulig istedet for at du sitter her og spør folk som ikke har greie på dette.

Anonymous poster hash: de78a...9ef

Skrevet

Har du hevelse og smerter i begge beina? Eller bare det ene? Det er ganske unormalt å ha blodpropp i begge beina. Du må komme deg til legen før det kan gå skikkelig gale. Den kan gå videre til andre organer (hjernen) og det fører til hjerneslag.

AnonymBruker
Skrevet

Har du hevelse og smerter i begge beina? Eller bare det ene? Det er ganske unormalt å ha blodpropp i begge beina. Du må komme deg til legen før det kan gå skikkelig gale. Den kan gå videre til andre organer (hjernen) og det fører til hjerneslag.

Det kan ikke gå til hjernen, fra benet. Det stopper i lungene..

Anonymous poster hash: 2215e...e92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...