AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Hvor rask dør man hvis man har blodpro frykter jeg har det i beinet og lurer på om det haster og gå til legevakt?Anonymous poster hash: 8fc5d...2b4
Gjest morhjertegod Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Om du har dette i benet, så vil du ha store smerter, har du det? Om du tror det er blodpropp, så kan denne proppene gå videre i blodbanen til viktigere organer, så ja det er farlig. Men hvorfor tror du at du har det, hva er dine symptomer på dette?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 2% sjanse, kanskje.. Hvis du mistenker blodpropp kan det være lurt å sjekke det på lgevakt. Så du slipper komplikasjoner. Jeg har hatt 4 trombolyser, og det er noe av det vondeste jeg har vært gjennom Anonymous poster hash: 2215e...e92
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Hvor rask dør man hvis man har blodpro frykter jeg har det i beinet og lurer på om det haster og gå til legevakt?Anonymous poster hash: 8fc5d...2b4 Og det sitter du her og spør om? Kast deg rundt og kom deg til legevakten så fort som mulig istedet for at du sitter her og spør folk som ikke har greie på dette. Anonymous poster hash: de78a...9ef
MiriamH Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Har du hevelse og smerter i begge beina? Eller bare det ene? Det er ganske unormalt å ha blodpropp i begge beina. Du må komme deg til legen før det kan gå skikkelig gale. Den kan gå videre til andre organer (hjernen) og det fører til hjerneslag.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Har du hevelse og smerter i begge beina? Eller bare det ene? Det er ganske unormalt å ha blodpropp i begge beina. Du må komme deg til legen før det kan gå skikkelig gale. Den kan gå videre til andre organer (hjernen) og det fører til hjerneslag. Det kan ikke gå til hjernen, fra benet. Det stopper i lungene..Anonymous poster hash: 2215e...e92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå