kaffemor Skrevet 10. november 2015 #601 Del Skrevet 10. november 2015 Herlig med symptomer! De er veldig betryggende å ha i starten Kjenner meg veldig igjen i den trøttheten Den har fortsatt ikke helt sluppet taket i meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 10. november 2015 #602 Del Skrevet 10. november 2015 Jeg har vært innom og lest flere ganger men er verdens dårligste til og legge igjen spor. men jippi for symptomer, det er liksom kjipt og bra på samme tid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 10. november 2015 Forfatter #603 Del Skrevet 10. november 2015 Jeg må bare si at jeg å være gravid!Jeg elsker symptomene og følelsen I kroppen Det er bare fantastisk og deilig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 11. november 2015 #604 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg er også veldig glad i å være gravid! Til tross for alt av spying og vondter, det er topp å være preggers! Jeg er så glad du er det også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 11. november 2015 #605 Del Skrevet 11. november 2015 Det er en fantastisk følelse å være gravid ja, eller bare å tenke på at man er det Så er det jo bare fint at du koser deg med symptomene da,hehe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 11. november 2015 Forfatter #606 Del Skrevet 11. november 2015 *syting*Jeg er helt ekstremt trøtt. Har jobbet full dag idag og måtte grine litt når jeg kom hjem for jeg var helt utslitt og ihjelsulten. Hvis det blir slik fremover kommer det ikke til å gå. Jeg fungerte ikke skikkelig på jobb idag og ble sittende å sove med øynene åpne. Blir faktisk svimmel av trøttheten og det prikker I ansiktet. Det føles ut som jeg akkurat har sovnet for så å bli vekt, bare at det er hele tiden. Egentlig så går det I bølger men likevel. Jeg må bare se hvordan det går fram til tirsdag for da har jeg legetime, hvis det er slik som I dag så må jeg si fra for det er faktisk skikkelig ekkelt... Fikk svar på mandagens hcg idag og den var på 83 tror jeg. Det er helt innafor Det blir spennende å se hva dagens ligger på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 12. november 2015 Forfatter #607 Del Skrevet 12. november 2015 Hcg mandag: 81Hcg onsdag: 247 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 12. november 2015 #608 Del Skrevet 12. november 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 12. november 2015 Forfatter #609 Del Skrevet 12. november 2015 Jepp. Det var fine nyheter på en torsdag Nå blir det resten av The Originals og muligens noe sjokoladehjerte attåt Gleder meg forresten sykt til middag! Skal lage indisk (av disse gogreen boksene mener jeg) og har selvfølgelig kjøpt skikkelig indisk basmatiris og brød til. Så har jeg syltede grønnsaker fra før, og det er så nam!! Men det er skikkelig sterkt.... *JegElskerIndisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 12. november 2015 #610 Del Skrevet 12. november 2015 Jeg ble så dreven på dette når jeg målte egen hcg, men sjekka her og din doblingstid er på hver 30 time! (Man legger inn klokkeslettene for hver hcg-prøve for å få det nøyaktig, jeg tok bare til samme klokkeslett for enkelhetensskyld), men altså - det er godt innenfor hva den skal være og rett og slett dritbra! Så glad på dine vegne Kan være du har svart på dette før, men når blir termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 12. november 2015 Forfatter #611 Del Skrevet 12. november 2015 31.71 timer Veldig kjekk side det der altså Takk skal du ha Jeg er faktisk ikke helt sikker på når termin blir... Får forskjellige svar på kalkulatorer og apper.. I følge BV så er den 20. juli, i følge mammanett 19. juli og i følge gammel utregning så er det den 18. juli.... Uansett så er jeg 4+4 idag I følge app så er termin 17 juli Så det er bare å velge! Får vel termin hos legen på tirsdag tenker jeg Det blir så koselig! Nyheten idag økte håpet og troa på at det kommer til å gå bra I tillegg så har både jeg og sambo magefølelse som sier at vi skal bli foreldre i juli må vel bare stole på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 12. november 2015 #612 Del Skrevet 12. november 2015 Så bra målinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 12. november 2015 #613 Del Skrevet 12. november 2015 Så flotte resultater Nei, man blir ikke helt klok på de kalkulatorene. Husk at om du bruker en app eller kalkulator som ikke er norsk, så kan du få noen dager tidligere. Man setter termin noen dager senere i Norge enn USA for eksempel Ser uansett ut som at det midt i Juli en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 12. november 2015 #614 Del Skrevet 12. november 2015 Ååå, så fin hcg-stigning!! Hurra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BeKind Skrevet 13. november 2015 #615 Del Skrevet 13. november 2015 Herlig med fin hcg stigning Håper det bli bedre med trøttheten snart, hvis ikke får du varsle sjefen din om graviditeten. Ikke greit at du skriker av utmattelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 13. november 2015 #616 Del Skrevet 13. november 2015 Hurra for fin hcg. Du får huske på at du senest på tirsdag elsket symptomene på å være gravid. Nei, helt ærlig suger det balle å være gravid til tider, særlig i første trimester. Men mye symptomer ER jo et godt tegn, så du får prøve å holde fokus på akkurat det. Og resultatet er fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 13. november 2015 Forfatter #617 Del Skrevet 13. november 2015 Herlig med fin hcg stigning Håper det bli bedre med trøttheten snart, hvis ikke får du varsle sjefen din om graviditeten. Ikke greit at du skriker av utmattelse Jaaaaa Jeg har nok allerede sagt fra for jeg klarer ikke være duracell nå og da er det bedre at han vet slik at han ikke tror at jeg bare er sløv eller giddalaus. Da får jeg liksom ta det roligere og gå i søvne littegrann Jeg har jo en fysisk (og psykisk) krevende jobb med mye aktivitet og kommunikasjon med andre så jeg kan liksom ikke ta det rolig uten at det merkes... Det er nok kombinasjonen av trøtthet, hormoner og slitenhet som gjorde at det ble slik. Jeg er skikkelig sliten og trøtt i dag og, og sov en halvtime på sofaen nå før Norske Talenter Det kjennes nesten ut som dagene før man blir syk egentlig Men jeg vet jo hva det er Hurra for fin hcg. Du får huske på at du senest på tirsdag elsket symptomene på å være gravid. Nei, helt ærlig suger det balle å være gravid til tider, særlig i første trimester. Men mye symptomer ER jo et godt tegn, så du får prøve å holde fokus på akkurat det. Og resultatet er fantastisk! Hurra! Ja jeg gjør jo fortsatt det men har ingen kontroll over hormoner og reaksjoner. Og ja noen ganger så er det kjipt, feks når man skulle likt å gjøre noe annet enn å spise, sove og jobbe liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 14. november 2015 #618 Del Skrevet 14. november 2015 Pass på deg selv og lille frøet i magen! Det er faktisk derfor man blir så trøtt og sliten de første månedene, fordi man skal ta det med ro og ikke finne på for mange sprell. Jeg husker den trøttheten. Jeg som alltid har vært skikkelig nattugle, ville plutselig gå å legge meg klokken ni(!) fordi jeg ikke klarte å holde øynene åpne Er sliten nå også, men ikke på den måten heldigvis. Så det blir sannsynligvis bedre i hvert fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille4 Skrevet 15. november 2015 #619 Del Skrevet 15. november 2015 Hurra for flott HCG stigning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 15. november 2015 Forfatter #620 Del Skrevet 15. november 2015 Ja hurra! Med fare for syting, jeg har vondt i ryggen. Eller nærmere sagt så er det nederst på korsryggen fra hofte til hofte. Det kjennes stivt og vondt hele dagen og er liksom konstant men verre når jeg sitter på spisestuestol eller kontorstol... Av og til så "stråler" eller stikker det fram rundt hofta, litt ned i bena eller i lysken. Jeg kan liksom ikke unngå å tenkte at dette er pga graviditet fordi det er ulikt noe jeg har kjent før og fordi det først dukket opp på onsdag/torsdag i forrige uke. Jeg har jo hatt vondt i ryggen og problemer tidligere men alt det er helt fint, det er kun dette som irriterer. Jeg skal heldigvis til legen på tirsdag og skal prøve å få meg kirotime etter den. Får vente og høre hva de sier hvis det fortsetter fram til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå