Gå til innhold

LilleMy med bebis <3

LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er den. Den er blå.... Ny test på søndag. Kvalm igjen dag så jeg vet ikke hva som foregår. Ikke normalt for meg å være kvalm.

1446845501487.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med utprøving i barnehagen! :nigo: Det blir spennende! 

Ikke for å få forhåpningene dine for mye opp, men jeg ser en strek der altså! Krysser alle fingre for deg :strix: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er tatt 12 DPO men strek kom etter noen timer... Derfor litt tilbakeholden.... Men ny test I morra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at jeg såvidt ser streken når jeg har max styrke på lyset på mobilen :) Man ser sikkert streken bedre i virkeligheten og. Får håpe at den blir sterkere neste gang du tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahah! Er det mulig? Her står jubelen i taket og sambo fikk seg en farsdagsoverraskelse på forskudd :)

Denne gangen er jeg visst kvalm og har vært det siden 6 DPO... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk helt sinnssykt.... 3 av 5 pp har vi blitt gravide... Juhu! 

Og med tanke på om vi skulle miste igjen så er jeg veldig glad for at det har gått så fort slik at vi får hjelp fort :) Men denne gangen skal stjerna sitte i 8 mnd til! :opplyser: Så det så!

Nå skal vi ut og spise sammen med et vennepar. Blir jo en liten feiring for oss selv om de ikke vet noe som helst :fnise: Vi skal til en restaurant som serverer organisk mat. Ikke mitt førstevalg men vi får prøve og håpe at de har noe jeg vil spise.

Symptomene har jo gjort seg gjeldende siden en uke etter EL. De er som følger:

Kvalme alene og i forbindelse med lukt og smak. Brekning pga kvalme senest i dag.

Hulking av alt og ingenting, spesielt de siste dagene. 

Ekstremt kort lunte.

Kiling i livmor og symfyse i tillegg til stikninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! 

Har sett deg litt rundt om i de andre dagbøkene her og nå har jeg faktisk lest igjennom hele din dagbok også, og for en berg og dalbane det har vært! :bond:

Gratulerer sååå mye med ny positiv test nå!! :hoppendeglad: 
Krysser alle fingrene mine for at spiren din velger å gro seg stor og sterk inni deg denne gangen.
Jeg vil i alle fall gjerne følge deg på veien! :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen Becky :)

Du har faktisk lest heele du! Ja det har gått veldig opp og ned det siste halve året men nå må det vel bli bra :)

koselig at du vil følge! Du er :hjerte:lig velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye kjære LilleMy! Denne gangen sitter spiren hele veien :hjerte: Fantastiske nyheter på en lørdagskveld :)

Hvordan var forresten den organiske maten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel en perfekt kveld å tre frem fra sniklesernes rekker! :goodbye:

Gratulerer så masse! :strix: Denne gangen sitter den så lenge at du blir drittlei av å være gravid og gjør alt for å få den ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye kjære LilleMy! Denne gangen sitter spiren hele veien :hjerte: Fantastiske nyheter på en lørdagskveld :)

Hvordan var forresten den organiske maten?

Takk for det Frosken :hjerte: Den organiske maten var skuffende. Vi bestilte lam (namnam!) med quinoa og yoghurtsaus. Kjøttet smakte helt nydelig men på min så var det så mye fett at det ødela hele greia. Quinoa var skikkelig godt! og det samme var sausen. Hadde det bare ikke vært sånn at vi måtte gå og kjøpe oss burger etterpå for å bli mett... Så da ble det plutselig veldig dyrt, over 700 for oss to i tillegg til mat etterpå. Vi skal ikke dit igjen for å si det sånn.

Dette er vel en perfekt kveld å tre frem fra sniklesernes rekker! :goodbye:

Gratulerer så masse! :strix: Denne gangen sitter den så lenge at du blir drittlei av å være gravid og gjør alt for å få den ut! ;)

Hei og :velkommen: koselig at du trer frem!

Håper virkelig jeg rekker å bli lei denne gangen :hjerte: 

Gratulerer!!!!! Jeg visste at det kom til å gå raskt for dere.

Takk, Enamorada! :) Håper virkelig jeg får si det samme til deg snart :hjerte:

------------------------------------

Ellers er jeg kvalm i dag igjen, jeg ELSKER symptomer! Bring it! 

Tok en CB Plus i dag og der fikk jeg strek etter bare 30 sek. Det må man vel si er bra ;) Den ble skikkelig sterk også så det er veldig betryggende :hjerte:

Jeg kommer til å ringe legen i morra og dra inn og måle Hcg. Samtidig må jeg bestille time til ultralyd i uke 6 :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...