Gå til innhold

LilleMy med bebis <3

LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Blir ikke klok her. Fikk negativ i dag tidlig så da forventa jeg TR i løpet av dagen. Ingen tegn til det enda og når jeg sjekka testen nå istand så er den blitt svakt positiv.... Rart med to merkelige tester (av 3???) som blir svaaakt positive.......

Vet heller ikke om det er antydning til mens,ytringer jeg kjenner eller hva det er... Gav kan det ikke bare være enten eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat det samme hos meg. Skjønner ingenting. Tok en test i dag (billigstrimmel) som ble negativ. Etter en times tid bare gløttet jeg på testen igjen og da var den svaaak positiv. Streken er veldig svak, men mannen så den også ganske raskt. Jeg har ingen symptomer i det hele tatt, og har ventet TR siden fredag nå..

Tror ikke det er noe sjans for at jeg er gravid da, men hater at mensen er sen..

Føler du at du er gravid da LilleMy? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ingenting. Er såååå forvirra :forvirret:

Kjennes litt ut som TR kommer så nå venter jeg bare på det... men jeg har aldri vært sein før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er så svak at det vil ikke vise på bilde. Er såvidt jeg ser den selv :)

Har økt på med mensmurringer her nå så TR kommer vel ikveld :)

Synes likevel det er veldig rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såvidt jeg har forstått så er kjemisk uhyre sjeldent... tror heller at det er noe feil med testene som gjør at de viser "falsk positiv".

Denne pp så venter jeg til etter IKM med å teste ;) Da er det jo mye sikrere resultat også så slipper jeg å tyde og bekymre meg for negative tester :danse:

Aksjeinnleggingen starter dagen etter mensen denne pp :opplyser: Det blir jo en gøy utfordring; sex annenhver dag i to uker ;)

Med andre ord er TR rett rundt svingen og jeg har allerede tatt smertestillende (er jo delvis handikappet første dagen uten). Dermed blir kvelden tilbrakt på sofaen slik: to stk trøtte forkjølelsestryner med sjokolade og Farmen :hjerte: Antageligvis settes stemningen med 30 telys og litt kyssing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemisk er vel veldig vanlig? Er det ikke omlag 50% av svangerskap som ender i kjemisk og som regel kun tolkes som en forsinket menstruasjon. Det var i hvert fall det jeg leste da jeg selv hadde en kjemisk. I tillegg skjer ofte kjemisk grunnet kromosonfeil og som min sykepleiervenninne så greit sa det: kroppens soteringsmekanisme. Det er en veldig bra ting.

Når det er sagt så forstår jeg at du er forvirret, skuffet og kanskje også håper at testene skal ta seg opp. Det håper jeg også. Jeg har en veldig sterk mistanke om at du får sommerbaby. Du er jo veldig fertil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok, leste nå at kjemisk er sa før uke 5. Og da kan det vel være at ett egg har streifet eller noe. Men altså det blir så mikroskopisk at jeg ikke spekulerer i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom TR igår kveld :) Ca 12 timer forsinket ;) Haha! 

Synes det er litt gøy at jeg har nøyaktig 28 dagers syklus med EL på dag 14... Dvs at jeg er akkurat i gjennomsnittet :) Jeg er glad for at jeg ikke har kjempelang syklus slik jeg ser mange har her :(

Ny pp = sex annenhver dag fra mensslutt og frem til etter EL!! Jippi! :hoppendeglad: 

Jeg hater forresten menssmerter. Intenst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med TR :(

Men er kjemoegreit med gjennomsnittlig og stabil syklus ja :) Ventetiden blir ikke altfor lang, og lett å ha oversikt over viktige dager i syklusen :)

Og mensensmerter er noe av det verste som fins ja :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får krysse for at det klaffer for oss begge ved neste runde LilleMy :)

Savner normale sykluser, så du har det å være positiv for i alle fall :fnise:

Håper menssmertene forsvinner raskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt rart men det er veldig fint å begynne på ny pp og. Føles som kroppen nullstiller seg og gjør seg klar ;)

Hadde tatt 1g paracet og ble nødt til å ta 600mg ibux senere fordi paraceten ikke ga full effekt... 

Nå; Jordmødrene!!! :hoppendeglad: Flott med opptak på tvn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med TR, men fantastisk fin innstilling da! Krysser fingrene for deg denne PP'en, og håper du får en fiiin uke!

Menssmerter er noe skikkelig dritt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen andre som sliter med å komme seg opp fra sofaen forresten?

Jeg har fri i dag, er forkjøla/bihule på 3. uka og sitter dermed enda i pysjen :P 

Skulle ha vasket hus og virkelig gjort nytte av denne fridagen men kjenner det er vanskelig å rive seg vekk fra det O`store Internettet. 

Eeeegentlig så har jeg lyst til å begynne å trene igjen idag men det går jo ikke når man er syk og har labert med energi... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som sliter med å komme seg opp fra sofaen forresten?

Jeg har fri i dag, er forkjøla/bihule på 3. uka og sitter dermed enda i pysjen :P

Skulle ha vasket hus og virkelig gjort nytte av denne fridagen men kjenner det er vanskelig å rive seg vekk fra det O`store Internettet. 

Eeeegentlig så har jeg lyst til å begynne å trene igjen idag men det går jo ikke når man er syk og har labert med energi... 

Jeg er også syk, så jeg holde senga. Så du er ikke alene :P Satser på at denne pp er den spira skal sitte på! :strix: Synes synd på deg med de menssmertene altså! Jeg savner ikke de. Er veldig plaget med det selv, men Ibux og Paracet funker ikke på meg, så jeg må ta Naproxen. Siste mensen før forsøket så hadde jeg så vondt at jeg lå en hel dag i senga å rugget fra side til side, var rett før jeg kastet opp. Men vi får se på det på den positive siden, de sier at man da er litt bedre rustet til fødselssmerter, fordi sterke menssmerter er som svake rier. Så da har vi jo vært borti lignende smerter før, og blir ikke så tatt på senga :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...