Gå til innhold

LilleMy med bebis <3

LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Jah, denne pp har jeg jo prøvd å la være å kjenne etter.

Det som kan nevnes er annerledes/mikroømme pupper og en del stikninger/bobling nå de siste 3 dagene, dette spesielt på høyresiden.

I dag klarte jeg ikke å holde meg lenger og tok en test, CB Plus.

Resultatet er litt rart. Det er to streker der (tok lang tid) men den ene er sååå tynn! Allikevel ser jeg omrisset av det som skal være den fulle bredden på streken og den er definitivt blå! 

Kan det virkelig gå så fort igjen!?!?!  :hakeslepp:

Jeg slipper ikke :bolledeig: løs helt enda, men jeg tror jeg er :gravid:

Ååååh!!! Det sies jo at en strek er en strek, tross alt! Jeg krysser alt jeg har! Når skal du teste igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har jeg kjent sinnsykt mye stikninger i området rundt livmor og eggstokker... Sånn at jeg har måttet stoppe opp liksom og ikke likt menstegn i det hele tatt!!

Ingen andre tegn til TR enn det heller. 

Men jeg vil at den skal være positiv!! Da blir det rett til legekontoret og få målt HCG :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såå spennende det var her! Strek er jo strek,men skjønner hva du mener! Håper streken er tydelig imorgen og at du er gravid :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RFSU-testen idag var blendahvit... Så da var det vel enda en falsk positiv fra CB Plus... litt rart da jeg ikke fikk positiv på den sist gang når jeg tok den dagen før positiv fra billigetester. 

Det blir vel TR og ny pp da.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, men du har opplevd det med de fra RFSU før?

Kan jo være de er mindre sensitive og siden det enda er tidlig så er de ikke gode nok til å fange det som er? Krysser fingrene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat RFSU har jeg også hørt at mange har fått misvisende med ... Og falsk positiv er jo mer sjelden enn falsk negativ. Ikke gi opp håpet enda LilleMy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir ikke opp håpet men er skuffa :) 

RFSU tror jeg faktisk ikke er så bra men de reklamerer jo med følsomhet = 10 i forhold til de vanlige 25/50... Så jeg synes det er litt rart... 

Derimot føles det ikke ut som TR er på vei heller og IKM er egentlig i morra tror jeg... Så mannen og jeg ble enig om å se det an til over helga. Ingen TR = ny test mandag! :danse:

Men hvor skal jeg få tak i den testen da? Må vel bli en tur på apoteket i morra for jeg har tenkt til å bruke den mandag! Nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, her er det spennende tider! Jeg må si du er veldig tålmodig hvis du klarer å vente helt til mandag med å teste på nytt :P Lykke til LilleMy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirret: skjønner ingenting. Hatt litt vondt i rygg/mage idag men ikke egentlig helt typisk mensmurringer heller... Stikninger er der enda og det har på en måte vært noe som skilte seg ut så hvis det ikke betyr noe så vet jeg ikke hva jeg gjør neste pp :P

Jeg har liksom ikke følelse på hverken det ene eller det andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...