Gå til innhold

Sex i kollektiv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex for noen dager siden hos ff. Drit flaut å la vennene hans høre oss ha sex og sånt. De var i stuen og vi var på rommet som måtte selfølglig ligge rett ved stuen...

Dere som har hørt folk ha sex, hva er tankene rundt det? Synes dere det er morsomt å høre på eller blir dere opphisset?

- Nysgjerrig flau TS

Anonymous poster hash: a2f31...ea0
Videoannonse
Annonse
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Morsomt og småkleint.

AnonymBruker
Skrevet

Blir irritert, syns det er ekkelt å høre på. Men jeg er kanskje litt spesiell. Takler ikke folk som kliner offentlig osv heller :P

Anonymous poster hash: b4a5d...408
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir irritert

Jeg og.

Anonymous poster hash: dbb8f...955

AnonymBruker
Skrevet

er det høye stønn og harde dunkelyder så synes det er direkte kvalmende og ikke minst mangel på respekt.

Er det små knirk der du skjønner at de prøver å være stille så synes jeg det er morsomt samtidig som jeg blir pinlig berørt på deres vegne.

Anonymous poster hash: 11402...dcd
Skrevet

Jeg tenker ikke så mye over det, men det er kanskje fordi jeg ikke føler jeg har noen rett til å reagere på det siden jeg er den i kollektivet som har desidert mest høylytt sex :fnise: Det er forøvrig ikke noe jeg gjør med vilje, jeg prøver å dempe meg, men av og til går det rett og slett ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

- Vi prøvde så godt vi kunne å ikke stønne høyt, men veggene er ganske tynne, så kunne ikke noe for det....

- TS

Anonymous poster hash: a2f31...ea0
  • Liker 1
Skrevet

Når man bor i kollektiv så synes jeg man må tåle litt lyd, men hvis det er høylydt og veldig forstyrrende, så synes jeg det er rimelig respektløst. Når man har naboer kan man i allefall prøve å dempe seg, hvis ikke så får man finne et annet sted å gjøre det, eller eventuelt holde på når man er alene hjemme.

Skrevet

Jeg synes det er kleint og litt ubehagelig. Men om jeg kun hører antydninger, som små knirk i senga i blant er det ikke så ille. Det verste er folk som høres ut som de blir myrdet. Da sier jeg i fra.

AnonymBruker
Skrevet

Bodd noen år i kollektiv, man må nesten leve med litt lyder, men synes 1) at man bør sette på litt musikk og 2) ikke ha de høyeste lydene.

Anonymous poster hash: 38a4f...408
  • Liker 1
Gjest makar
Skrevet

Så lenge det ikke er besøk av foreldre og slikt syns jeg det er helt greit å høre andre ha sex. Når man er ung har man jo gjerne mye sex, og da syns jeg man må tåle å høre andre kose seg.

Jeg bor selv i kollektiv med to andre jenter og vi er alle tre rimelig høylytte. Det hender jo noen ganger at vi har sex samtidig, da syns jeg faktisk det er opphissende ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke så mye over det, men det er kanskje fordi jeg ikke føler jeg har noen rett til å reagere på det siden jeg er den i kollektivet som har desidert mest høylytt sex :fnise: Det er forøvrig ikke noe jeg gjør med vilje, jeg prøver å dempe meg, men av og til går det rett og slett ikke.

Hva syns de andre i kollektivet om at du er så høylytt da? Har du fått klager?

Anonymous poster hash: 90b58...c63

Skrevet

Hva syns de andre i kollektivet om at du er så høylytt da? Har du fått klager?

Anonymous poster hash: 90b58...c63

Ingen som har sagt noe, nei. Det skjer kanskje en gang i måneden, og "bråket" varer i 30 sekunder, så et stort problem anser de det nok ikke til å være :)

• Liker 1
Gjest makar
Skrevet

Ingen som har sagt noe, nei. Det skjer kanskje en gang i måneden, og "bråket" varer i 30 sekunder, så et stort problem anser de det nok ikke til å være :)

Ja, alle må jo få lov å være litt høylytte under orgasmen :) Det er jo bare for godt til å være stille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...