amba Skrevet 15. mai 2015 #1 Del Skrevet 15. mai 2015 Har tenkt meg en tur over grensen, eller til en av nabolandene. Trenger å komme meg bort litt. Lurer på om det er trygt for en ung jente å reise helt alene? Er litt paranoid når det kommer til å bli ranet eller voldtatt, noen tips til hvordan unngå dette? Hvordan er det med taxi og sånt? Er det trygt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #2 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg har hørt at det er mange kristne i Sverige. Pass deg så du ikke kommer hjem med en bibel under armen... Anonymous poster hash: b79bd...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amba Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mai 2015 Hvor er tryggest av Danmark og Sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Del Skrevet 15. mai 2015 Danmark, helt klart Danmark. Færre kristne. Mer sex, nakenhet, åpenhet. Mindre fare for at du kommer hjem med en bibel under armen. Anonymous poster hash: b79bd...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 15. mai 2015 #5 Del Skrevet 15. mai 2015 Hvor er tryggest av Danmark og Sverige? Sverige ligger i verdenstoppen på voldektslistene. Hadde dratt til Danmark om jeg var dame... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathj Skrevet 15. mai 2015 #6 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) Jeg hadde ikke bekymret meg så fælt, og heller brukt sunt vett og vært forsiktig. Jeg har selv reist masse alene før, både til USA og Europa. Jeg kan telle ubehagelige situasjoner på en hånd, og har aldri kommet ut for noe spesielt farlig. Ta deg en tur, og kos deg! Endret 15. mai 2015 av Cathj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #7 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg har bodd i danmark (litt utenfor københavn). Følte meg like trygg der som i norge Anonymous poster hash: 0a9b8...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amable Skrevet 15. mai 2015 #8 Del Skrevet 15. mai 2015 Har tenkt meg en tur over grensen, eller til en av nabolandene. Trenger å komme meg bort litt. Lurer på om det er trygt for en ung jente å reise helt alene? Er litt paranoid når det kommer til å bli ranet eller voldtatt, noen tips til hvordan unngå dette? Hvordan er det med taxi og sånt? Er det trygt? København er én av verdens tryggeste byer. For øvrig kan du bli voldtatt og ranet uansett hvor du drar. Gå med hevet hodet. Vis at du er trygg og tøff. Ikke la kroppsspråket avsløre at du er redd. Men selv om du er redd og viser det, så er sjansen likevel liten for at noe skjer. Drosjer er trygt. Ikke bekymre deg for det. Kom heller hit og be om råd hvis du skal reise til østen alene. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 16. mai 2015 #9 Del Skrevet 16. mai 2015 Jeg ville virkelig ikke bekymret meg. Jeg er ung jente, og har reist alene rundt i hele Europe, men aldri vært i nærheten av å bli voldtatt. Bare ikke gjør noe dumt, som å drikke deg alt for full og/eller gå alene i skumle områder midt på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå