Gå til innhold

Kondom

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg har slutta med P-pillen, og kjøpte kondomer til partneren min. Sånne vanlige "Profil". Men den var jo altfor liten! Så eg kikka litt på automaten på butikken, men fann ikkje ut kva eg skulle velgje. Hadde ikkje lyst til å spør kassadama liksom..

Så, kva heiter dei kondomane som er ekstra store?

Anonymous poster hash: 9f478...f35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RFSU har en variant som heter Grande, i alle fall.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

No har eg bestilt på Kondomeriet. Men, dei som er ekstra store har jo tjukkare gummi! Finst det ikkje nokon med vanleg tjukkelse eller litt tynnare? Som ultra thin td.?

Skrevet

nå er det jo sånn at man kan tre en kondom over foten sin så jeg vet ikke helt om jeg tror på deg søta

• Liker 1
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

nå er det jo sånn at man kan tre en kondom over foten sin så jeg vet ikke helt om jeg tror på deg søta

Det der foteksempelet er så tåpelig. Det er vondt å strekke og dra i en kondom så mye over penis som det er mulig å gjøre på en fot.

AnonymBruker
Skrevet

RFSU har en variant som heter Grande, i alle fall.

Grande er ikke STOR.

En fot inneholder bein, og er ikke et svamplegeme. Problemet med kondomer som er sammenrullet og for små er at det føles som å tre på seg en O-ring. Selv bruker jeg MY.SIZE 69 som er ut fra tabell rett størrrelse for omkrets over 17cm. Finn det kondomet som passer deg. Siden anbefalt over her og gents.se er gode sider som tilbyr kondomer for oss som er i ytterområdet. Butikkene og apotek har ikke kondomer til en marginal gruppe på ca 5 % som bruker enten store eller små kondomer. Det segmentet er det ikke penger i. Men produsenter finnes og det finnes de som satser på oss der ute. Tror ikke det finnes partnere som mislikker deg fordi du har bruk for ekstra store kondomer.....

Anonymous poster hash: de271...f07

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...