Gå til innhold

Naboer som viser NULL respekt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Hvis du har en enebolig med en hage med hekk og port, kan ingen gå inn her uten tillatelse. Da har de brutt straffebudet. Det står også at hvis du har et middagsselskap og du sier «Nå må du gå hjem» til gjesten, og gjesten nekter, så kan vedkommende bli straffet.

Du kan risikere fengsel inntil to år for hageinnbrudd. Hagen har fått større vern. Tidligere har du måttet bryte deg inn i huset eller bryte opp en lås for å komme inn under innbruddsparagrafen."

Fra denne artikkelen http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Lommekjent-i-den-nye-straffeloven-3346671.html

Anonymous poster hash: 07f6d...707

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det lov å legge ut feller for slike barn, dersom man opplyser om det? "OBS! FARE! Plenen er minelagt! Inntreden gjøre på eget ansvar"

Anonymous poster hash: f96f4...150
Skrevet

Vent til du en dag får en drøss med unger, selv.

Anonymous poster hash: 0a0ce...7f3

Så en drøss med unger er ensbetydende med at man kan droppe oppdragelse?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meld de til barnevernet og mattilsynet. Spørs om de ikke skjønner at de bør oppføre seg da :)

Anonymous poster hash: f429f...c12
AnonymBruker
Skrevet

Vent til du en dag får en drøss med unger, selv.

Da vil du se litt annerledes på dette. Eneste løsningen når dine forventninger til alle naboene dine ikke gjør deg fornøyd er å finne deg en bolig på en øde øy!

At naboer flytter og barn kommer til, er en påregnelig sak, i et hvert nabolag.

Anonymous poster hash: 0a0ce...7f3

At folk klarer å trøkke ut av seg en slik setning bekymrer meg.. mener du virkelig at foreldre kan gi faen andres eiendom og privatliv hvis de trøkker ut en drøss med unger? Det er ikke mye forlangt å ikke ville ha ting liggende å flyte på sin eiendom. Og biler er dyrt, jeg klikket da jeg plutselig fant ut at naboens barnebarn lekte rundt våre biler, det er mye verdier der! Og barna har ikke vondt av å leke på egen eiendom.

Anonymous poster hash: 426a5...b00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slet med det samme, drittunger som brukte trampolinen vår, i en inn gjerdet hage. Idiotene (foreldrene) klagde på at trampolinen kunne være farlig for deres små nurk. Vi ble truet til å ta ned trampolinen, de truet med politianmelde.

Det var da for fader ikke vår skyld at deres drittunger absolutt skulle klatre over gjerdet og bruke VÅR trampoline uten tillatelse!

De prøvde seg på å true med politi anmeldelse en gang til, på grunn av hunden vår (45kg, blanding) som var løs i VÅR inn gjerdet hage. Men da klikket pappa vinkel og kjeftet de full.

De mente at de stakkars små englene deres kunne jo komme på å stikke fingrene imellom gjerdet for å hilse på hunden. Men det er da for fader ikke vårt problem at de har snørrunger som ikke har fått noe oppdragelse!

En skitunge, en skikkelig jævel i utkledning, skrapet opp bilen vår en gang. Og foreldrene sa bare "jaja, det er jo slik barn er". Han var virkelig en skitunge, nå til de grader også. Han tømte sand i oppkjørselen vår, bare på pur faen. Sand som vi (min familie) hadde hentet og fylt opp hele lekeplassen med. Han rev opp plantene våre, og slengte ifra seg lekene sine i vår oppkjørsel hele tiden. De fikk så mange klager på snørrungen, som hylte klokken 7 vær morgning fordi han ikke fikk se TV og ble kastet ut. De måtte flytte, men så kom det nye barn i det huset, da var det fader meg 4 stk. Og da fikk jeg nok, jeg flyttet for meg selv. Og nå så skal foreldrene mine flytte også, får de orker ikke de to snørrungene ved siden av, som blir slengt ut av foreldrene vær bidige morgen, og faren som absolutt skal klippe gresset før klokken 9 om morgningen.

Nei et nabolag med barn, er fader meg et mareritt!

Aldri mer, ikke når jeg selv får barn en gang, så kommer jeg ikke til å oppsøke et "barnevennlig strøk". No way in hell.

Anonymous poster hash: 507c8...f98

Hehe.."barnevennlig strøk", glad jeg ikke har barn... :fnise:

Høres ut som et mareritt...

Anonymous poster hash: e2e4a...f99

AnonymBruker
Skrevet

Neste gang den familien i nabo-huset er vekk en tur, så kan dere plukke opp alt som er av leketøy, sykkel, og alt mulig annet dilldall som denne familien bare har slengt fra seg overalt utendørs. Dette kan dere selge for noen kroner over internett, eller gi bort i julegaver til andre folk som dere kjenner. Dersom noen i nabo-huset spør dere hvor alt skrotet deres har blitt av, så spill uvitende og si at dere overhodet ikke har peiling på hva dem snakker om. I tillegg kan dere nevne at dem burde ta litt bedre vare på alle tingene sine, hvis dem mister ting heile tiden.....

Anonymous poster hash: e7237...d2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...