Gå til innhold

Truseløs på 17. mai?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min 17.mai-bunad består av et kort miniskjørt, hudfargede eller lys brune strømper (ikke strømpebukse, nei!) høye hæler, men ingen truse. Værmeldingen tyder imidlertid på at hele planen vil gå i vasken (bokstavelig talt). Men er det flere som har tilsvarende bunad-planer?

Hilsen Ludmila

Anonymous poster hash: ca95e...0ab
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres fantastisk ut! ;)

Anonymous poster hash: 122ea...9d8
  • Liker 1
Skrevet

Uff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min 17.mai-bunad består av et kort miniskjørt, hudfargede eller lys brune strømper (ikke strømpebukse, nei!) høye hæler, men ingen truse. Værmeldingen tyder imidlertid på at hele planen vil gå i vasken (bokstavelig talt). Men er det flere som har tilsvarende bunad-planer? Hilsen Ludmila Anonymous poster hash: ca95e...0ab

Nei, hvordan det?

Hilsen Ronja

Anonymous poster hash: e74fa...6ac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

No way, 17 mai består av mye gåing, mye eksos og mye svette. Vil ikke at forurensinga fra så mange folk og greier skal opp i tissen min, og heller ikke risikere at det lukter svett fitte når jeg endelig får seg meg ned på en cafe etter å ha gått rundt å tråkka hele dagen.

En bunad med mini skjørt er forresten ikke bunad, da er det et miniskjørt med bunadsmønster.

Anonymous poster hash: 9d7f8...f20
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvordan det?

Hilsen Ronja

Anonymous poster hash: e74fa...6ac

Skal du heller sitte inne med godtesnopet ditt?

Anonymous poster hash: 5c977...579

• Liker 6
Gjest Peeves
Skrevet (endret)

Gikk truseløs 17. mai 2010. 

Endret av Peeves
  • Liker 1
Skrevet

Var det hele antrekket? Du tenker å gå toppløs også?

Gjest makar
Skrevet

Overhodet ikke. Har noen få ganger gått truseløs på byen, men kan ikke si jeg får noe ut av det.

AnonymBruker
Skrevet

No way, 17 mai består av mye gåing, mye eksos og mye svette. Vil ikke at forurensinga fra så mange folk og greier skal opp i tissen min, og heller ikke risikere at det lukter svett fitte når jeg endelig får seg meg ned på en cafe etter å ha gått rundt å tråkka hele dagen.

En bunad med mini skjørt er forresten ikke bunad, da er det et miniskjørt med bunadsmønster.

Anonymous poster hash: 9d7f8...f20

Endelig en som har skjønt det.

Anonymous poster hash: c77d8...fca

Gjest Uhumskheter
Skrevet

mine planer er truse. Masse bittesmå unger som tråkker rundt og titter opp. Vil heller de skal se truse enn kuse.

AnonymBruker
Skrevet

Min 17.mai-bunad består av et kort miniskjørt, hudfargede eller lys brune strømper (ikke strømpebukse, nei!) høye hæler, men ingen truse. Værmeldingen tyder imidlertid på at hele planen vil gå i vasken (bokstavelig talt). Men er det flere som har tilsvarende bunad-planer?

Hilsen Ludmila

Anonymous poster hash: ca95e...0ab

Hudfargede strømper? Gå nå heller for sorte stay-ups, det er sexy! Men nei, går ikke truseløs på 17 mai. Heller ikke i miniskjørt..

Anonymous poster hash: 90976...b9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...