Aircondition Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Hvilken grad av bipolar har dere, og hvor mye er dere plaget med sykdommen?
ops2 Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Bipolar 2. Jobber 100%. Eier egen bolig. Føler at livet går greitt. Jeg har hatt flere depresjoner enn oppturer. Men selv i depresjonene mine har jeg klart å gå på jobb, vaske klær, smøre matpakker og lese godnatthistorier hver kveld. Depresjonene har vært av lavere grad. Uansett så tar jeg Lamictal-dosen og ser at det virker. Det er uproblematisk å bruke medisin. Har nå bare oppfølging av fastlege med blodprøver et par ganger i året.
bippo Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 Bipolar 2 her og. Sluttet på medisiner for noen år siden, og har vært rimelig jevn siden det. Jeg blir bare "vanlig" deprimert, ikke suicidal som jeg ble før. Men på en annen side blir jeg bare vanlig glad også, og ikke intenst lykkelig. Men dette er vel uansett å foretrekke Jeg er for tiden arbeidsledig, da jeg bor på et sted med lite jobber. Skal begynne å studere til høsten, og er egentlig ganske bekymret for hvordan det skal gå, for å gå på skole er ganske vanskelig for meg. Så det blir spennende. Men nå er livet mer stabilt enn det var de forrige gangene jeg prøvde, så det kan hende det faktisk går denne gangen
bipolar92 Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Jeg jobber hundre prosent og eier egen bolig. Snart gift. Klarer meg veldig fint. Bruker medisiner, men trener og spiser sunt og er avholds, det hjelper veldig!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Jeg er bipolar. Ekstremt høyt oppe og veldig langt ned. Ingen mellomting. DEt er et helvete.Utløst av en traumatisk hendelse, har ikke alltid vært slik. Funnet medisin som heldigvis tar toppene! Anonymous poster hash: 9ed03...cb9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 Jeg får mest sannsynligvis diagnose bipolar 2 neste uke når jeg skal til psykiater. Anonymous poster hash: 3c3f6...3fa
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Fikk diagnose for 10 år siden. Sluttet med lamictal for ca 7 år siden. Så lenge jeg har faste rutiner, sover nok og lever strukturert fungerer jeg fint. 100% jobb, eier bolig, gift og har barn. Har hatt perioder med sykemelding grunnet dette, men funnet ut at jeg fungerer best med faste rutiner/jobb😊 bruker imovane ved behov.Anonymous poster hash: 5827a...59a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Lever et helvete med mest depresjoner som jeg blir medisinert mot, og toppene er det ingen forståelse for, da blir jeg bare sett på som rar og ender opp med å sitte inne selvom jeg vil ut i gaten å danse og hoppe, sover ikke på mange døgn i oppe periodene men blir nektet sovemedisiner pga de er redd for misbruk. Har derfor ført til at jeg har oppsøkt det ulovlige markedet og fått i meg medisiner jeg ikke vet hva er i desperasjon for at noe skal hjelpe. Hate my life Anonymous poster hash: e9924...8b6
MiriamH Skrevet 17. mai 2015 #10 Skrevet 17. mai 2015 Bipolar 2. Fikk diagnosen for 1 år siden, men før det fikk jeg diagnosen ''alvorlig depresjon''. Livet går opp og ned og det er utrolig irriterende. Har så lyst å bli kvitt det og kunne leve normalt som før..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå