Gå til innhold

Hvor vanlig er svette baller?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå blir det varmt igjen og med det følger gubbens svette baller. Skjønner at testiklene er utenfor kroppen for kjøling og alt det der, men er det vanlig at menn har svette baller gjennom hele sommersesongen?

Anonymous poster hash: 6d746...891

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp ham noen typiske amerikanske boxershorts, de tynne, litt store. De ser ikke pene ut men de er veldig luftige.

Anonymous poster hash: eafd9...12c
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det er rimelig vanlig, spesielt under fysisk aktivitet... løper rundt med svette baller hele dagen på jobben selv(Tømrer), å når det er veldig varmt. Godt med en dusj i etterkant da.

Anonymous poster hash: a2f66...3ce

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Like vanlig som en svett kløft.

Skrevet

Akkurat like vanlig som svette pupper og underliv hos kvinnen vil jeg tro! Alle mennesker svetter når det er varmt..

Gjest Godjente
Skrevet

Helt normalt å svette når det er varmt ja :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå blir det varmt igjen og med det følger gubbens svette baller. Skjønner at testiklene er utenfor kroppen for kjøling og alt det der, men er det vanlig at menn har svette baller gjennom hele sommersesongen?

Anonymous poster hash: 6d746...891

Kjøp deg noe baby pulver å ha på ballan før du går ut om morgenen. Høres fucka ut men funker.

Anonymous poster hash: 1f246...ce7

• Liker 1
Skrevet

Vil tro det er rimelig vanlig, spesielt under fysisk aktivitet... løper rundt med svette baller hele dagen på jobben selv(Tømrer), å når det er veldig varmt. Godt med en dusj i etterkant da.

Er også tømrer, signerer denne. Jeg lager til og med svettehjerter på stolen i matbrakka ;)

Ikke så sjarmerende, men litt fascinerende likevel.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er også tømrer, signerer denne. Jeg lager til og med svettehjerter på stolen i matbrakka ;)

Ikke så sjarmerende, men litt fascinerende likevel.

Kjent fenomen det hjertet hehe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

puppe-svetting kjenner jeg veldig godt til. Fader hvor plagsomt :fnise:

Anonymous poster hash: 8c356...2fd
Skrevet

Kjenner meg igjen ja, trenger ikke være tent for å bli våt i trusa om sommeren. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...