Gå til innhold

Barnebidrag og lønn..


Renate TV

Anbefalte innlegg

Nå maser ex'n om økning av bidrag tross hun vet at jeg har gått ned 5000 kr i lønn pr mnd.Jeg har fortsatt samme arbeidsgiver, og samme arbeidsplass, men arbgiver har satt oss ned i lønn. Maser om å vite min årslønn. Men får ikke noe svar når jeg spør om det samme...

Så det er helt sikkert noen av dere som har utdanning innen hjemmesykepleien, og jobber der.. Så det jeg lurer på hva ligger en årslønn på når en har

80% stilling. ?

Jeg mener at det er iallefall ikke noe grunnlag for å prøve seg på en økning, når min inntekt er satt ned med så mye som 5000kr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tariffen for en nyutdannet sykepleier er 360 000 i året sånn ca. Uten tillegg. I min nattstilling på 65% som tilsvarer ca 80% stilling på grunn av tilleggene så får jeg rett under 20 000 utbetalt. Husker ikke brutto lønn, men kan sjekke.

Anonymous poster hash: 7bcab...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB over her. Brutto med ca 80% stilling som nyutdannet ligger på 26 000 inkludert tillegg. Hvis hun har vært noen år i jobb så tjener hun nok litt mer. Ikke noe å bli rik av akkurat.

Anonymous poster hash: 7bcab...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå maser ex'n om økning av bidrag tross hun vet at jeg har gått ned 5000 kr i lønn pr mnd.Jeg har fortsatt samme arbeidsgiver, og samme arbeidsplass, men arbgiver har satt oss ned i lønn. Maser om å vite min årslønn. Men får ikke noe svar når jeg spør om det samme...

Så det er helt sikkert noen av dere som har utdanning innen hjemmesykepleien, og jobber der.. Så det jeg lurer på hva ligger en årslønn på når en har

80% stilling. ?

Jeg mener at det er iallefall ikke noe grunnlag for å prøve seg på en økning, når min inntekt er satt ned med så mye som 5000kr..

Er hun sykepleier eller hjelpepleier?

Vesentlig forskjell i lønn der...

Anonymous poster hash: 39789...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye / lite betaler du i bidrag og hvor gammel er barnet?

Anonymous poster hash: c5649...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er hjemmesykepleier, ( 10år ) og gift med ny type. Barnet blir 12 år, her hos meg 4-8 netter pr mnd.

Syns at å kreve økning i bidrag er urealistisk, særlig når hun vet at jeg bor alene. og er satt ned 5000kr pr mnd i lønn av arbeidsgiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er hjemmesykepleier, ( 10år ) og gift med ny type. Barnet blir 12 år, her hos meg 4-8 netter pr mnd.

Syns at å kreve økning i bidrag er urealistisk, særlig når hun vet at jeg bor alene. og er satt ned 5000kr pr mnd i lønn av arbeidsgiver.

Hvor mye betaler du da?

Anonymous poster hash: b9baa...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå betaler jeg 4410 kr for 2 barn

Hvor mye sier nav kalkulatoren at du skal betale da?

Anonymous poster hash: b9baa...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye sier nav kalkulatoren at du skal betale da?

Anonymous poster hash: b9baa...032

Det kommer jo ann på hva mora til hvert barn tjener.. Mora som nå maser om økning maser om fjorårets inntekt. og den er urealistisk etter lønnsnedgangen. så nå havner jeg vel på litt over 400" Så ikke enkelt når en ikke kan spille med åpne kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du fremstår utrolig lite sjamerende i innleggene dine.... bare sånn at du er klar over det..



Anonymous poster hash: f43f1...469
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Nav fastsette bidraget så blir det helt riktig for alle parter.

Skal fremskaffe dokumentasjon på ny lønn fra arbgiver.. Er jo et kraftig lønnskutt 5000kr pr mnd,, og kan ikke i min villeste fantasi tro at en slik lønnsnedgang skal kunne gi økning i bidrag iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå betaler jeg 4410 kr for 2 barn

Da betaler du ikke akkurat så mye. Men ta det gjennom NAV og så får de regne ut

Anonymous poster hash: c5649...cb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt over, la alt som har med barnebidrag å gjøre gå gjennom NAV. Blir veldig mye mindre bråk av sånt.



Anonymous poster hash: 05511...2b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal fremskaffe dokumentasjon på ny lønn fra arbgiver.. Er jo et kraftig lønnskutt 5000kr pr mnd,, og kan ikke i min villeste fantasi tro at en slik lønnsnedgang skal kunne gi økning i bidrag iallefall..

Definitivt ikke. Det er jo en reduksjon på 60.000 i året.

Anonymous poster hash: b9baa...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo ann på hva mora til hvert barn tjener.. Mora som nå maser om økning maser om fjorårets inntekt. og den er urealistisk etter lønnsnedgangen. så nå havner jeg vel på litt over 400" Så ikke enkelt når en ikke kan spille med åpne kort.

Gå inn på nav og regn ut. Bruk ca lønn på mødrene

Anonymous poster hash: b9baa...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på nav og regn ut. Bruk ca lønn på mødrene

Anonymous poster hash: b9baa...032

Det er jo derfor jeg spør. om noen vet hva dei i hjemmesykepleien tjener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...