Gå til innhold

Forferdelig ømme bryster


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så utrolig ømme bryster for tiden! Jeg kan så vidt være borti de når jeg dusjer f.eks, det gjør vondt å GÅ uten BH og trapper er et mareritt... Jeg har ikke noe store bryster heller, bruker 70B. Det er 3 uker til jeg skal ha mensen, så det er ikke sykliske smerter ihvertfall. Tviler også på at jeg er gravid med tanke på at jeg bruker ppiller. Jeg har kjent disse smertene før også, og da hadde jeg det slik i flere uker.

Noen som har opplevd lignende og har noen råd å komme med? Det er så forferdelig vondt :(



Anonymous poster hash: 126b7...69a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det i forbindelse med eggløsningen din kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Alder?



Anonymous poster hash: a4e7e...3bb
AnonymBruker
Skrevet

Er det i forbindelse med eggløsningen din kanskje?

TS her.

Når jeg bruker ppiller så får jeg jo ikke eggløsning. Eller...?

Alder?

Anonymous poster hash: a4e7e...3bb

Jeg er 20 år

Anonymous poster hash: 126b7...69a

Skrevet

TS her.

Når jeg bruker ppiller så får jeg jo ikke eggløsning. Eller...?

Nei, det er jo sant, jeg kan ikke ha lest dette ordentlig.

Har du akkurat begynt med p-piller, da? Eller byttet type pille? Det kan jo være hormonelle faktorer som spiller inn.

Gjest Jeeeeeeea
Skrevet

Nei, det er jo sant, jeg kan ikke ha lest dette ordentlig.

Har du akkurat begynt med p-piller, da? Eller byttet type pille? Det kan jo være hormonelle faktorer som spiller inn.

Nei, jeg har brukt de samme ppillene i ca 4 år. Skjønner ikke hva det kommer av, blir helt oppgitt her jeg sitter :(

Skrevet

Det forstår jeg godt! Det kan jo være hormonelt. Ta deg en tur til legen! :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...