Gå til innhold

Noen flere som har blitt deprimert av microgynon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg selv sluttet på microgynon var det som om noen dro fra gardinene, og jeg ble plutselig ekstremt mye lysere til sinns. Etter å ha nevnt dette for venninner, har jeg hørt om mange som har hatt samme erfaringen.

Nå har det seg sånn at lillesøster går på microgynon (i 5+ år), og hun har i flere år klagd fælt over at hun har følt seg så innmari nedstemt, men hun er skeptisk til å bytte piller, og om det vil hjelpe på humøret hennes. Så jeg vil rett og slett høre deres erfaringer, og så gi henne linken til denne tråden, så hun kan se selv at det ikke nødvendigvis bare er noe jeg sier :P



Anonymous poster hash: 2fd70...9d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merket det ikke på Microgynon. Var derimot i veldig dårlig humør da jeg gikk på Diane, men vanskelig å si om det var pga. pillene eller ting som skjedde da.



Anonymous poster hash: 9af5b...9bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Fikk et nytt liv etter at jeg sluttet med p-piller



Anonymous poster hash: fbef9...fdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Ble ikke direkte deprimert, men fikk høre av alle rundt meg at jeg hadde blitt helt flat og mistet gnisten. Tenkte ikke over at det kunne være p-pillene før jeg sluttet på de og plutselig kviknet til og ble meg selv igjen. Som om noen dro fra gardinene, som du sier.



Anonymous poster hash: bc2a4...22a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke merket noen nedgang i humøret på Microgynon, men p-pillebivirkninger og reaksjoner er så individuelle at det egentlig ikke har så mye for seg å spørre alle andre.

At både du og søsteren din har reagert på relativt samme måten indikerer bare at dere har relativt like gener, slik at innholdet i microgynon'en påvirker dere på mye den samme måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere :)



Anonymous poster hash: 2fd70...9d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv ikke merket noe av det. Men da jeg byttet til cerazette ble jeg helt rar :P Nå går jeg på yasmin og det går bra :)



Anonymous poster hash: b4223...b41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg reagerte veldig på dem etter hvert, så da byttet jeg til Cerazette. Men også de fikk jeg langtidsbivirkninger av i form av humørsvigninger. Nå bruker jeg kobberspiral (har født to barn siden jeg sluttet på Cerazette) og kjenner at humøret er mye mer stabilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også lurt på dette, men går på cerazette.. har gått på de i 4 år og har veldig humørsvinginger og tar til tårene for ALT. har lyst å prøve noen mnd uten for å se. men hvis jeg begynner på de igjen, vil resultatet av pillene bli det samme? har ikke mensen på de nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk på microgynon ble jeg dyyypt deprimert og slet med GIGANTISKE kviser over hele ansiktet mitt. Tok en stund før jeg merket at det var microgynon som hadde skylda...

Bannlyser denne typen p-piller for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på microgynon i mange år, men aldri tenkt over om det er de som påvirker humøret mitt. Byttet for 1 års tid siden til yasminelle. Føler meg ofte veldig flat og humørløs. Skal vel prøve å få barn om noen år så blir spennende å slutte på pillene da og se hvordan humøret blir.



Anonymous poster hash: 4e0ec...8c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke merket noe til de. Synes de er fantastiske! Veldig lite blødninger ved mensen, merker ingen smerter. Vekta har holdt seg, huden er bra :)

Anonymous poster hash: b468f...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...