Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #1 Skrevet 28. august 2004 Min erfarg er at de er elskverdigheen selv når man skal bestlle. Kommer frem og man har noe å klage/spørre om så er det en annen tone. Startour/ving har jeg dårligst erfaring med. saga har vert ok og D-tour best.
Sita Skrevet 28. august 2004 #2 Skrevet 28. august 2004 Har reist en god del med ving, men har aldri hatt noe problemer med dem
Bertha Skrevet 28. august 2004 #3 Skrevet 28. august 2004 Jeg hadde et større uhell en gang jeg reiste med Startour, men makan til god service og ryddig behandling skal det letes lenge etter.
IdaC Skrevet 28. august 2004 #4 Skrevet 28. august 2004 En gang da jeg reiste med Star Tour til Tyrkia, klarte dem å "glemme oss bort" da vi skulle hjem!!! Vi satt og venta og venta på bussen som aldri kom! Da vi ringte til kontoret deres beklaget de ikke engang, men sa at vi måtte ordne taxi. Da klikket det for meg, kjeftet på dem, og da sa de at de skulle sende taxi. Vi var 5 stk, 6 kofferter og 2 barnevogner od de sendte 1 taxi!!! Vi rakk flyet bare så vidt (måtte skaffe en drosje til på egen hånd), fordi sjøfåren kjørte i 150-200 km/t!!! Ikke noe hyggelig opplevelse må jeg si. Søstra mi og jeg sendte inn klage til Star Tour, med vi hørte aldri noe fra dem. Så det blir ikke flere Star Tour reiser på oss...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå