AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Nå sitter jeg her å har lest så mye om "manhands" på kvinner andre steder på nett, jeg har selv ganske store hender som jeg skjemmer meg over, holder alltid kanten av genseren over de, men er usikker på om det er selve størrelsen, eller det at jeg har tynne armer som får hendene til å se uproporsjonerte ut... Så, hvor store hender har dere? Målt fra håndledd til tuppen på lengste finger? Anonymous poster hash: 6f9b3...ef9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Nå sitter jeg her å har lest så mye om "manhands" på kvinner andre steder på nett, jeg har selv ganske store hender som jeg skjemmer meg over, holder alltid kanten av genseren over de, men er usikker på om det er selve størrelsen, eller det at jeg har tynne armer som får hendene til å se uproporsjonerte ut... Så, hvor store hender har dere? Målt fra håndledd til tuppen på lengste finger? Anonymous poster hash: 6f9b3...ef9 Morsom "problemstilling"...har aldri hørt om den før. Alt på kroppen henger jo sammen, så dine er ret i forhold til din kropp. Blir helt feil å sammenligne deg med andres mål sånn... Man kan jo f.eks ha små , smale hender, men lange pianofingre i forhold til hånden. Det har jeg. Anonymous poster hash: 96146...30f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Hva er dine mål ts? Anonymous poster hash: 96146...30f
Antlers Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Uansett størrelse på hendene dine, synes jeg ikke du skal skamme deg over dem. Alle har deler av kroppen de er mindre fornøyd med, og som oftest er det bare en selv som tenker over dette. Om det, mot formodning, skulle være noe andre legger merke til, så ser det dummere ut å gjemme hendene enn å bare akseptere at de er som de er og bruke dem som normalt. Det blir litt som når høye kvinner går krumrygget for å se lavere ut - det ser bare sært ut. Min venstre hånd måler 18,5 cm
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 18 cm. Anonymous poster hash: db41a...dd1 18 cm. Anonymous poster hash: db41a...dd1 Er du ts? Anonymous poster hash: 96146...30f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 18 cm. Anonymous poster hash: db41a...dd1 Er jo ikke mye i det hele tatt ( hvis du er ts ). Anonymous poster hash: 96146...30f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #8 Skrevet 14. mai 2015 Er du ts? Anonymous poster hash: 96146...30f Er jo ikke mye i det hele tatt ( hvis du er ts ). Anonymous poster hash: 96146...30f Er ikke ts. Spørsmål til ts: får du hånden ned i en pringles boks? Anonymous poster hash: db41a...dd1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #9 Skrevet 14. mai 2015 Mine er 18,9 og jeg spiser ikke pringles så det vet jeg ikke Men har alltid størst hender når jeg har mine ved siden av noen andres, og andres hansker passer ikke meg (for små).Altså hånda mi er like stor som ansiktet mitt ?! Har også mye utstikkende blodårer... Hilsen TS Anonymous poster hash: 6f9b3...ef9
Gjest Godjente Skrevet 14. mai 2015 #10 Skrevet 14. mai 2015 17 cm fra håndbak til lengste finger her. litt mindre på andre hånden. Litt usymmetrisk ser det ut til Høyre har 16, 5 og venstre 17
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #11 Skrevet 14. mai 2015 Det er feil å måle "store hender" på den måten, mange kan ha såkalte pianofingre.Anonymous poster hash: fc998...045
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #12 Skrevet 14. mai 2015 mine er 16 cm lange. har fått høre at jeg har barnehender Anonymous poster hash: 299f5...9f7 1
Djungelvrål Skrevet 14. mai 2015 #13 Skrevet 14. mai 2015 18 cm. Anonymous poster hash: db41a...dd1 Lengden min er 19
peppermyntete Skrevet 14. mai 2015 #14 Skrevet 14. mai 2015 Nå måtte jeg måle! ^^ 18 cm lange og 10 cm på det bredeste punktet!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #15 Skrevet 14. mai 2015 Nå måtte jeg måle, jeg og. 17 cm. Anonymous poster hash: 59a80...f43
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #16 Skrevet 14. mai 2015 25 cm. Men svære hender betyr svær kuk og den er også 25 cm. Fornøyd jeg. Anonymous poster hash: da463...60e 3
Cerasus Skrevet 14. mai 2015 #17 Skrevet 14. mai 2015 Jeg er jente med store hender, tynne pianofingre. Blåser en lang marsj i håndstørrelsen min gitt... Så lenge hendene fungerer er jeg fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #18 Skrevet 14. mai 2015 17,1cm, har alltid trodd jeg har hatt store hender, men kanskje ikke. Har veldig slanke hender og fingre da, så det får dem sikkert til å se større ut, men de fleste venninnene mine har mindre hender. Nå er jeg høyere enn dem alle også da. (171) (hm, så akkurat at høyden min og lengden på hånden er den samme, bare tilfeldig, eller noen andre her også )Anonymous poster hash: 9a700...94f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #19 Skrevet 14. mai 2015 17,1cm, har alltid trodd jeg har hatt store hender, men kanskje ikke. Har veldig slanke hender og fingre da, så det får dem sikkert til å se større ut, men de fleste venninnene mine har mindre hender. Nå er jeg høyere enn dem alle også da. (171) (hm, så akkurat at høyden min og lengden på hånden er den samme, bare tilfeldig, eller noen andre her også )Anonymous poster hash: 9a700...94f Mine var 17,5 cm og jeg er 175 cm høy! HahaAnonymous poster hash: 163a2...5ba
Kjibba Skrevet 14. mai 2015 #20 Skrevet 14. mai 2015 18,5 cm ca, lange fingre. Alltid fått komplimenter for hendene mine, men eg tykkjer dei er i det største laget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå