AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Jeg skal få ny styrke i brillene etter MYE styr og problemer med styrken jeg hadde. Jeg må dermed en del opp i styrke og lurer litt på tilvenningen. Da jeg startet med briller så hadde jeg lite problemer såntsett, svimmel noen timer og små kvalm. Men siden jeg skal en del opp i styrke regner jeg med litt mer problemer egentlig. Så mitt spörsmål til dåre: Hvilke plager hadde du ved tilvenning av nye briller ,og hvor lenge varte det ca? Anonymous poster hash: 3757d...97d
Leini Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Husker jeg brukte de bare en halvtime om gangen til å begynne med. Men tilvenninga gikk raskt. Null problem etter max ei uke.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Dette er helt individuelt. Anonymous poster hash: 461ae...073
Cathj Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Jeg hadde kjempeproblemer første gang jeg skulle tilvenne meg briller med et stort styrkehopp. Andre gangen med omtrentlig samme styrkeendring gikk det helt fint. Det eneste var at det tok litt tid å tilvenne dybdesynet. De første gangene jeg skulle gå ned trappen gikk jeg sidelengs og holdt meg i rekkverket
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Dette er helt individuelt. Anonymous poster hash: 461ae...073 Det er jeg veldig klar over. Noe som er grunnen til at jeg spør om erfaringer, og ikke om noen kan fortelle meg hvordan det blir. Jeg vurderte å tilføye at jeg vet dette er individuelt, men at jeg ønsket erfaring. Trodde det var unødvendig men!Anonymous poster hash: 3757d...97d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Jeg hadde kjempeproblemer første gang jeg skulle tilvenne meg briller med et stort styrkehopp. Andre gangen med omtrentlig samme styrkeendring gikk det helt fint. Det eneste var at det tok litt tid å tilvenne dybdesynet. De første gangene jeg skulle gå ned trappen gikk jeg sidelengs og holdt meg i rekkverket Takk for svar. Ja regner med det blir litt plager. Jeg svimler allerede når jeg går i trapper (sikker pga feil styrke) så dette bli spennende.Anonymous poster hash: 3757d...97d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 Husker jeg brukte de bare en halvtime om gangen til å begynne med. Men tilvenninga gikk raskt. Null problem etter max ei uke. Takk for svar. Regner med litt problemer, men satser på alt er bra ettercen ukestid ☺Anonymous poster hash: 3757d...97d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå