Gå til innhold

Bråkete naboer i overetasjen


ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Hei. Vi bor i 4 manns bolig og over oss er det en alenemamma med 3 barn. De er UTROLIG bråkete! Det de hopper og tramper og det dunker og smeller. Dette holder på sånn hver eneste dag, omtrent hele dagen, frem til kvelden. Det høres ut som barna hopper fra noe, og ned på gulvet. Dette bråker da veldig og det er kjempe irriterende når det er såpass mye. Tven våres henger på veggen, og når de er i gang oppe, rister den. Det er kjempe lytt men hadde virkelig satt stor pris på hvis dem hadde unngått å hoppe slik, kanskje heller gått ut å leke. Nevner også at nabo barn sparker fotball utenfor kjøkkenvinduet vårt, de sparker den inn i veggen, om og om igjen. Har tenkt til å si ifra, men vil gjerne gjøre det på en ordentlig og pen måte for å unngå dårlig stemning. Har dere noen tips til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør opptak når tven danser på vegge, og ungene bråker som unger bare kan klare.

Når det er stille går du opp og snurrer film, for mammaen.

Men de er vel i barnehage på dagtid?

Anonymous poster hash: 24386...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør opptak når tven danser på vegge, og ungene bråker som unger bare kan klare.

Når det er stille går du opp og snurrer film, for mammaen.

Men de er vel i barnehage på dagtid?

Anonymous poster hash: 24386...1f4

Jeg har tatt opp lyden av tv-stativet som rister og man hører det godt og tydelig. Barna er vel i barnehagen sikkert, ikke vet jeg. Men det er i allefall ekstremt mye lyder der oppe i fra hele tiden. Og det begynner å gå meg på nervene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...