Gå til innhold

stole på p-piller eller annen prevensjon..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stoler du helt og holdent på prevensjonsmidler du bruker?

Tester du noen ganger om du har blitt gravid likevel?

Hva bruker dere?

Grunnen til spørsmålet er at jeg har opplevd å bli gravid på p-sprøyte tidligere og skal nå igang med piller etter fødselen. Så jeg er litt skeptisk.

Anonymous poster hash: a00bd...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker p-piller og kondom, tar en test hver 2. eller 3. måned uansett. Skulle noe skje vil jeg vite om det tidlig nok til å kunne gjøre noe med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker p-piller, og stoler helt og holdent på de. Har aldri tatt en graviditetstest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-piller er bare 99.8 % sikkert, så man skal ikke stole helt og holdent på dem.

Aldri blitt gravid da vi brukte kun p-piller, men nå går det i både piller og kondom da jeg absolutt ikke kan bli gravid for øyeblikket. Tar også regelmessige tester



Anonymous poster hash: bb291...5d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler nok på p-pillene til at jeg ikke gidder å bruke kondom i tilegg, eller styre med graviditetstester hver måned.

Anonymous poster hash: 74a7b...eff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Loette p-piller. Stoler ikke 100% på dem, så tar en test en gang i måneden eller annen hver. Bare for å ha tid til å tenke på hva jeg skal gjøre om jeg er uheldig.

Har vært gjennom en abprt før, og hun jeg delte rom med på sykestuen gikk på pillene da hun ble gravid.

Heldigvis har jeg ikke blitt gravid mens jeg har gått på dem ennå, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker p-piller og så bruker vi som oftest kondom. Jeg stoler ikke på det helt, men jeg tester meg aldri likevel. Jeg er i et fast og stabilt forhold, og vi har hatt "praten" - skjer det, så skjer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoler fullt og helt på p-pillene mine, har brukt p-piller i sytten år og har ikke blitt gravid så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker kanskje det er greit å holde seg til begge deler som en del av dere over her gjør. Spesielt siden jeg har opplevd det å bli sviktet av prevensjonsmidler før.

TS

Anonymous poster hash: a00bd...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker p-piller i tillegg til at kjæresten så og si aldri kommer i meg. Er allikevel såpass paranoid at jeg tar en test hvis jeg føler meg kvalm eller magen er i ubalanse noen dager. Men de er jo selvfølgelig alltid negative da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...