Gå til innhold

fortelle eller ikke


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Vært arbeidsledig veldig lenge. Har en stund mistenkt at jeg kansje har ME. Har ikke fått sjekka opp i det ennå. Det er vel ingen som egentlig vet hvor ille jeg har det heller Siden jeg er alene hele dagen. Vil ikke si til venner og familie at det går så dårlig med meg som det Gjør. Nå har en vennine begynt å baksnakke meg til andre. Maser og graver i hvorfor jeg ikke har jobb ennå. Forteller alle hvor lat jeg er som driver dank. Burde jeg fortelle henne at jeg sliter ? Stoler ikke på henne lenger , men kanskje hun slutter å spre løgner og mase? Blir jo litt dumt om jeg er så heldig å ikke ha ME Og så har hun sagt det til alle..

Anonymous poster hash: b201b...110

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har ingen plikt til å stå til rette overfor henne. Jeg ville kutta ut en sånn "venninne", og heller forklart de andre hun har snakket med at det er mer komplisert enn hun har fremstilt det.

Og så ville jeg sjekket opp hvorfor du er syk hos en lege. Dersom du er syk, så har du kanskje rett på aap, ikke dagpenger. Men det viktigste er at du kan fø rett behandling. Det kan være mye annet enn ME, så en utredning er viktig.

Anonymous poster hash: a6f49...f04

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke sagt noe som helst. De som tror på ryktene er ikke noe å samle på. Men gå til legen å finn ut hva det er som er galt. Du skal ikke måtte gå å ha det vondt. Lykke til :)



Anonymous poster hash: 7f844...7b4
Skrevet

Ikke fortell henne en dritt.

Slike personer vil da bare baksnakke enda mer.

"Jaa, nå skylder'a på ME, vettu"

Syns jeg hører det.

Nei, ikke mat det trollet, men kutt henne heller mer eller mindre ut av ditt liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...