AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Dette er både til menn og kvinner som har tatt inngrepet. Hvor tok du det? Var partner med? (Om partner var med, hvordan ble den behandlet?) Hvordan tok de deg/dere imot? Hvor lang tid tok det? Er det noe du/dere er spesielt fornøyd med eller misfornøyd med? Anonymous poster hash: d45e6...164
stan Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Jeg bestemte meg for å sterilisere meg når det ble klart at kona fikk negative reaksjoner på p-piller. Vi har allerede de barna vi ønsker, så bestemmelsen var lett. Jeg kontaktet en privat klinikk i Trondheim. Fikk time etter to-tre uker. Selve inngrepet ble gjennomført på en litt kald og effektiv måte. Ikke noe å klage på, men med en følelse av å være kunde og ikke pasient. Inngrepet var ikke vondt eller ubehagelig, men litt merkelig å ligge der med junior i friluft. I dagene etterpå var det litt vondt, men innen en uke var alt normalt. Sexlivet er upåvirket. Men enklere enn noen gang, siden vi ikke trenger bekymre oss for prevensjon.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 TS her Takk for svar har selv akkurat gått gjennom dette og opplevelsen var mindre hyggelig. Inngrepet gikk fort, fornøyd med det, men det er vel det eneste positive jeg har å si om selve opplevelsen av inngrepet. Alt i etterkant (sexliv osv) har vært fantastisk. Skulle likevel ønske at prosessen var noe mer positiv Anonymous poster hash: d45e6...164
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå