AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Jeg tror jeg har begynt å produsere testosteron eller noe.. De siste ukene er det som om noen heller en bøtte med kaldt vann over meg ca 20 ganger om dagen, jeg sitter på jobb, og får plutselig gåsehud fra håret og ned til tærne av renspikka desperat kåthet.. Jeg ble singel for ca 2 mnd siden, har ikke funnet meg FF enda, ons er ikke noe jeg har lyst til. Men snart går jeg på veggen eller hopper på en av kollegaene mine huff, det er vel kanskje overgangen, at jeg ikke lenger har samme tilgangen på sex som når man er i forhold, men at det skulle bli SÅ ekstremt hadde jeg ingen aning om. Jeg er sikker på at det lyser "pul meg" ut av øynene mine hver gang jeg ser på enn mann jeg finner en micro-smule tiltrekkende.. Jeg jobber på båt og er på sjøen 4 uker i strekk, dette har jeg gjort i mange år, og jobber med 97% menn.. Hjelp?! Jeg onanerer hver bidige dag, gjerne flere ganger.. Og når jeg er på vakt så sitter jeg kåt som en 17 årig gutt i puberteten.. Fantasiene om kollegaene mine spiller av som en film i hodet på meg.. Måtte få ut min sexuelle frustrasjon .. Noen som har noen teknikker for å dempe heten?? Jente 25..Anonymous poster hash: 7dc9c...e54 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Jeg tror jeg har begynt å produsere testosteron eller noe.. De siste ukene er det som om noen heller en bøtte med kaldt vann over meg ca 20 ganger om dagen, jeg sitter på jobb, og får plutselig gåsehud fra håret og ned til tærne av renspikka desperat kåthet.. Jeg ble singel for ca 2 mnd siden, har ikke funnet meg FF enda, ons er ikke noe jeg har lyst til. Men snart går jeg på veggen eller hopper på en av kollegaene mine huff, det er vel kanskje overgangen, at jeg ikke lenger har samme tilgangen på sex som når man er i forhold, men at det skulle bli SÅ ekstremt hadde jeg ingen aning om. Jeg er sikker på at det lyser "pul meg" ut av øynene mine hver gang jeg ser på enn mann jeg finner en micro-smule tiltrekkende.. Jeg jobber på båt og er på sjøen 4 uker i strekk, dette har jeg gjort i mange år, og jobber med 97% menn.. Hjelp?! Jeg onanerer hver bidige dag, gjerne flere ganger.. Og når jeg er på vakt så sitter jeg kåt som en 17 årig gutt i puberteten.. Fantasiene om kollegaene mine spiller av som en film i hodet på meg.. Måtte få ut min sexuelle frustrasjon .. Noen som har noen teknikker for å dempe heten?? Jente 25..Anonymous poster hash: 7dc9c...e54 Ligg med en av dine kollegaer Anonymous poster hash: 0c724...0db 2
Leohar Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Kass båt jobber du på da hehe e vel bare å komme seg heim på fri å fyre opp tinder det.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Kass båt jobber du på da hehe e vel bare å komme seg heim på fri å fyre opp tinder det. Er på en båt i nordsjøen, hvis jeg sier hvilken så kan jeg like gjerne skrive fullt navn, fødselsdato og adresse bak er ikke akuratt en flom av damer ombord her nei.. Hvem vet, er du ute selv og lurer på om vi er kollegaer ? Anonymous poster hash: 7dc9c...e54
Leohar Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Eg er på båt ja men er nokså sikker på at du ikke er her vist du ikkje har kledd deg ut som ei 50 år gammel dame alle som jobber med meg hadde nok kjent i gjend navne mitt Leohar
Leohar Skrevet 13. mai 2015 #6 Skrevet 13. mai 2015 Eg er på båt ja men er nokså sikker på at du ikke er her vist du ikkje har kledd deg ut som ei 50 år gammel dame alle som jobber med meg hadde nok kjent i gjend navne mitt Leohar
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #7 Skrevet 13. mai 2015 Eg er på båt ja men er nokså sikker på at du ikke er her vist du ikkje har kledd deg ut som ei 50 år gammel dame alle som jobber med meg hadde nok kjent i gjend navne mitt Leohar Leohar? Ringer ingen bjelle på det navnet nei.. Og jeg er bare halvparten av 50 hvilken båt er du på da? Kanskje jeg ser deg på radaren Anonymous poster hash: 7dc9c...e54
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #8 Skrevet 13. mai 2015 Måtte få ut min sexuelle frustrasjon .. Noen som har noen teknikker for å dempe heten?? Jente 25..Anonymous poster hash: 7dc9c...e54 Puling pleier vel å hjelpe? Dere damer har det utrolig lett da. Menn er både kåtere og får oftere avslag. Anonymous poster hash: c4004...7b9 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #9 Skrevet 13. mai 2015 Puling pleier vel å hjelpe? Dere damer har det utrolig lett da. Menn er både kåtere og får oftere avslag. Anonymous poster hash: c4004...7b9 Ja hvis man hadde noen å pule på så.. Tror ikke det slår så godt ann å rake over en av kollegaene mine på lugaren her, sikkert ikke helt etter boka er på jobb, laaangt ute på havet.. Ellers så har jeg ingen FF å komme hjem til i land heller.. Så jeg tror jeg må på jakt når jeg kommer hjem kanskje, men etter mange år ute av det gamet så er det litt skummelt, kunne ikke tenkt meg å dratt med meg en kar hjem fra byen i fylla med ølbrillene på.. Anonymous poster hash: 7dc9c...e54
Leohar Skrevet 13. mai 2015 #10 Skrevet 13. mai 2015 Leohar? Ringer ingen bjelle på det navnet nei.. Og jeg er bare halvparten av 50 hvilken båt er du på da? Kanskje jeg ser deg på radaren Anonymous poster hash: 7dc9c...e54 Nei eg ligger i skotland nor fortida har ikkje jobbet i lag med ei jente i 25 års alderen på offshore så det forundra meg ikje er i Farstad å sei mer en det vett eg ikje om eg vil her. Du går fra norsk sektor du da ?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #11 Skrevet 13. mai 2015 Når du ikke er på sjøen, hvor i landet da ts? Anonymous poster hash: 7dba7...177
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #12 Skrevet 13. mai 2015 Når du ikke er på sjøen, hvor i landet da ts? Anonymous poster hash: 7dba7...177 Vi er ikke litt creepy, er vi vel? Anonymous poster hash: c4004...7b9 4
Leohar Skrevet 13. mai 2015 #13 Skrevet 13. mai 2015 Vi er ikke litt creepy, er vi vel?Anonymous poster hash: c4004...7b9 HahaXD det ser ikje ut som du trenger tinder du det er jo nok gutta her
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #14 Skrevet 13. mai 2015 Vi er ikke litt creepy, er vi vel? Anonymous poster hash: c4004...7b9 Sier du med bakgrunn på teksten på det første innlegget ditt? Anonymous poster hash: 7dba7...177 2
tdm900 Skrevet 13. mai 2015 #15 Skrevet 13. mai 2015 Begynne å bruke rardar om bord på en båt, får å få seg en runde sex.....DA er det blitt litt avansert skulle en tru :) :) Haha 1
Leohar Skrevet 13. mai 2015 #16 Skrevet 13. mai 2015 Begynne å bruke rardar om bord på en båt, får å få seg en runde sex.....DA er det blitt litt avansert skulle en tru :) :) Haha er jo litt lik tinder det da. Hehe
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #17 Skrevet 13. mai 2015 Når du ikke er på sjøen, hvor i landet da ts? Anonymous poster hash: 7dba7...177 Rogaland Anonymous poster hash: 7dc9c...e54
Leohar Skrevet 13. mai 2015 #18 Skrevet 13. mai 2015 Leohar? Ringer ingen bjelle på det navnet nei.. Og jeg er bare halvparten av 50 hvilken båt er du på da? Kanskje jeg ser deg på radaren Anonymous poster hash: 7dc9c...e54 Nei du får sende ein Pm vist du er i Bergen i juni
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå