AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Jeg skal møte en FF som jeg har hatt en stund, og lurer på om det er "greit" at jeg har på meg truse med fransk åpning og hofteholder med strømper.. Tenkte også å ta med en liten butplug som jeg kanskje kan ta frem når vi holder på.. Er dette for mye? Virker dette nesten litt voldsomt? Er redd for å virke litt "på kanten" når jeg har forberedt det så mye på en måte vi treffes alltid på hotell, da han er fra en annen by og stopper innom i forbindelse med jobb.. Han er 35, så han er jo godt voksen, jeg er 25 og har litt lyst å frekke meg litt ekstra til men vill ikke at det ska virke for vulgært på en måte .. ? Anonymous poster hash: e17ce...0fa
Gabi93 Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Kjør på :-) hvis han ikke liker ideen så kan dere droppe å bruke sexleketøy, synes det er bare positivt at du passer på at sex ikke blir kjedelig og vil prøve noe nytt :-)
Fireflies Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Dette må nesten du vite best. Hva er det han liker? Gå utifra det.
Timza Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Sjansen er nok større for at det blir tatt godt imot enn motsatt for å si det slik.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå