AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Jeg er en kvinne på 39 år som føler at jeg får for lite sex. Det er ingen spenning i forholdet, og hvis det skulle vært noen spenning -så er det ansvaret på meg. Da måtte jeg tatt på meg sykepleierdrakt eller liknende. Mannen min virker helt lobotomert. Jeg kan vekke interessen hans en sjelden gang, men det tar månedsvis mellom hver gang. Jeg begynner å tenke på å gå til andre folk. Folk som ser meg for den jeg er. Jeg vurderer tilogmed å bli lesbisk. Anonymous poster hash: 51f48...2e1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Parterapi, sexolog, eller prøve å prate om dette med mannen din? Hvis han nekter på alt dette, og er totalt uinterressert i å prøve å forbedre sexliv og forhold, hvorfor skal du fortsette å være sammen med han? Jeg ville prøvd allt jeg kunne for å ting til å bli bedre, kommunikasjon er nøkkelen til alt, men hvis han ikke ønsker dette så har du såpass lenge igjen av ditt sexuelle liv at jeg ville gått.. Problemene handler sjelden om sexen i segselv, fordi sexliv ofte/alltid gjenspeiler seg i hvordan forholdet er på alle andre fronter. Er hverdagen kjedelig, all gnist borte, dårlig kommunikasjon etc. så forsvinner interresen for sex med partneren proposjonalt med dette.. Det er derfor galt, etter min mening, at mange sier "du kan ikke gå fra noen pga mangel på sex" .. Nettopp fordi at hvis du og partneren din har et helt tørrlagt sexliv, og det ikke snur, så tviler jeg på at samlivet generelt er noe bra. Somsagt så handler sex problemer sjelden og aldri om sex, men alt annet i samlivet og hverdagen.. Prøv å snakk med mannen din, oppsøk hjelp fra en 3. Part om nødvendig.. Får du ingen respons så ville jeg tenkt meg nøye om, du er tross alt "bare" 39 år, det er ingen alder for sølibat og dårlig samliv. Lykke til! Anonymous poster hash: 2f5d9...6e9
Gjest Coolaid Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Finn ut hva du syns om samlivet ditt, og finn ut hva mannen syns. Det høres ikke ut som om det er bare ulike behov for sex som er tilfellet her. Du skaper noe enda større og vanskeligere dersom du eventuelt skulle finne på å bli utro. Ordne opp på hjemmebane først, snakk med en terapeut om ikke mannen vil snakke sammen med deg hjemme.
estrella24 Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Hvis du ikke klarer å snakke med han skriv en mail til han om hva du føler... om du elsker han...hva som plager han... og at det er ikke mulig å forsette slikt... du er alt for ung å leve uten sexliv masse lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå