Gå til innhold

Er disse brystene perfekte ?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Nei...det er ingenting på mennesket som er perfekt...men herlighet hvor flotte de var alle sammen. Pupp er vakkert!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var jo masse forskjellige. Jeg er veldig fornøyd med mine.

Anonymous poster hash: 798e9...3f4
Gjest Woo-Hoo!
Skrevet

Flotte og helt vanlige alle sammen....

AnonymBruker
Skrevet

Syntes alle var pene, men blir litt lei meg når jeg ser alle har så små areolaer!
Er det bare jeg som har store areolaer på mine pupper? Søren det bekrefter hva jeg har følt, for mennene mine fokuserer alltid kun på det ene brystet (den med minst areola), og jeg husker Labi på Paradise i fjor sa om Ann Marielle sine areoloaer at han hater sånne "plummer" og at det var så stygt! :(

Anonymous poster hash: 076b5...453
AnonymBruker
Skrevet

Syntes alle var pene, men blir litt lei meg når jeg ser alle har så små areolaer!

Er det bare jeg som har store areolaer på mine pupper? Søren det bekrefter hva jeg har følt, for mennene mine fokuserer alltid kun på det ene brystet (den med minst areola), og jeg husker Labi på Paradise i fjor sa om Ann Marielle sine areoloaer at han hater sånne "plummer" og at det var så stygt! :(

Du er ikke alene, jeg har pene pupper men føler meg bokstavelig talt vanskapt på grunn av store areola. Når menn titter på brystene mine tenker jeg de hadde fått sjokk om de visste sannheten om hva som lå bak genseren :/

Anonymous poster hash: df8c9...abd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store areola og har alltid fått megarespons på mine pupper. Synes de er flotte selv og alle jeg har datet har elsket dem. Selv synes jeg det er mer sexy.

Anonymous poster hash: 21729...f3b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store areola og har alltid fått megarespons på mine pupper. Synes de er flotte selv og alle jeg har datet har elsket dem. Selv synes jeg det er mer sexy.

Anonymous poster hash: 21729...f3b

Bra du trives med det, men tror neppe de er så store som du tror da :) Tror desverre aldri jeg har sett bilde av en modell eller et sexsymbol som ikke har små/middels areola, og aldri hørt en mann si at noe annet enn små areola er sexy heller. Når de viser til bilder eller prater om pene pupper har damen aldri store areola, føler nesten det er litt tabu å ha det egentlig, og tolker den positive responsen jeg har fått for mine som ren og skjær løgn :P

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene, jeg har pene pupper men føler meg bokstavelig talt vanskapt på grunn av store areola. Når menn titter på brystene mine tenker jeg de hadde fått sjokk om de visste sannheten om hva som lå bak genseren :/

Samme her. Har litt små pupper, og litt store areola, føler det ser helt rart ut.

Veldig lyst til å ta silikon, og håper det da hadde jevnet ut dette også.. altså ikke bare pga dette såklart.

Men ja, er også redd for at menn skal bli skuffet når de "ser sannheten"

Anonymous poster hash: 14369...bfe

AnonymBruker
Skrevet

Hei..om det er noen trøst....Areola har ikke så mye å si for mn del....er glad i pupper stor areola eller ei...

Hilsen Mann 38.

Anonymous poster hash: 75739...ea8

• Liker 2
Gjest Caress
Skrevet

Helt, helt, helt ærlig:

Når jeg havner til sengs med ei jente og hun tar av seg overdelen, vurderer jeg ikke puppene hennes ut i fra noen standard. Jeg sammenligner dem ikke med andre pupper, jeg analyserer ikke hvordan de kunne ha blitt bedre. Jeg bare nyter det som er. Det som går gjennom hodet mitt når jeg får nærkontakt med noens pupper, kan oppsummeres med: "YAY PUPP! :wow: "

Nå er jeg jente, men menn er jo kjent for å være enda enklere på sånt enn oss, noe min erfaring med det motsatte kjønn vitner sterkt om også. Ikke ha komplekser for puppa dine, seriøst! De er sikkert kjempefine. :blomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2-3 cm i diameter er det fineste syns jeg, i hvertfall på mindre pupper. Er puppene større (C+) kan areolaene godt være større uten at det ser rart ut, men alt med måte! Når det er sagt, har jeg sett mange pupper i mitt liv og har aldri tenkt at noen ikke var deilige. :)

Anonymous poster hash: 66b63...1ba

AnonymBruker
Skrevet

Bra du trives med det, men tror neppe de er så store som du tror da :) Tror desverre aldri jeg har sett bilde av en modell eller et sexsymbol som ikke har små/middels areola, og aldri hørt en mann si at noe annet enn små areola er sexy heller. Når de viser til bilder eller prater om pene pupper har damen aldri store areola, føler nesten det er litt tabu å ha det egentlig, og tolker den positive responsen jeg har fått for mine som ren og skjær løgn :P

Det føler jeg også, til tross for at jeg har store pupper og derfor "natulig" har store areolaer. De andre jeg har sett med omtrent like store pupper som meg har små areola. Det gjør det nesten ubehagelig å kle av meg foran en mann fordi jeg føler meg skikkelig misdannet :(

Anonymous poster hash: d4f82...673

AnonymBruker
Skrevet

Få dere litt selvtillit jenter! :)

Anonymous poster hash: 6ca6e...358
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Store areolaer på kvinnebryst er veldig sexy og pent synes jeg. Er gift med en dame som har areolaer som er ca. 6-6,5cm i diameter. Og er veldig fornøyd med det. Mann noen og tredve år.

Anonymous poster hash: be1c1...4ab

Skrevet

Jeg liker litt større areolaer enn de fleste på disse bildene, så ikke trekk konklusjonen om at det er feil :)

Er nok sikkert bare du som føler at menn fokuserer på det ene brystet, for vi legger mer merke til oss selv.

AnonymBruker
Skrevet

Det føler jeg også, til tross for at jeg har store pupper og derfor "natulig" har store areolaer. De andre jeg har sett med omtrent like store pupper som meg har små areola. Det gjør det nesten ubehagelig å kle av meg foran en mann fordi jeg føler meg skikkelig misdannet :(

Anonymous poster hash: d4f82...673

Vet akkurat hvordan du føler det, føler meg misdannet selv, men prøver å veie opp med pen sminke/sexy hår/barbert osv og håper menn kan flytte fokus da.

Skrevet

De nederst til venstre er så godt som det jeg betegner som perfekte pupper, i alle fall. Skulle mer enn gjerne hatt sånne!

AnonymBruker
Skrevet

Søk på google etter "big areola", da vil du finne mange tributesider for nettopp disse puppene. Det at menn ikke liker dem er sjait. Jeg er selv mann, og foretrekker egentlig store areolaer fremfor små.

Anonymous poster hash: fa7ff...776

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...