AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Jeg hadde samleie for 20 dager siden og testet meg da det hadde gått 19 dager med en RFSU test. Altså der det dukker opp to striper. Den var helt klart negativ, men jeg kunne jo selvsagt se konturene av en stripe overnervøs som jeg er. Da måtte jeg gå i dagslys og se nøye etter. Tok en ny test, denne gang digital dagen etter og der sto det "ikke gravid". Nå for å være helt sikker har jeg kjøpt en ny test, nok en gang en digital test, for jeg synes det er skummelt å tolke streker. Men er digital like sikker som RFSU? Og når bør jeg ta denne testen. Venter menstruasjon neste uke i bortfallsuka. Går på p-piller og har fått begynnende mens/blødninger så det er derfor jeg tar den. Veldig lite som kommer, men har menstruasjonssmerter. Anonymous poster hash: 50db2...121
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Digitale er ofte mer sensitive enn RFSU og viser derfor oftest riktigst svar.Anonymous poster hash: 44265...dd4
Gjest Anjelic Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Ok. Takk! Da får jeg stole på den jeg har kjøpt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå