AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Er ei jente på 21 som har noen tanker om sex som jeg føler er litt feil.. Vet egentlig ikke hvordan jeg skal sette det i ord, men vil prøve. Jeg føler meg rett og slett ekkel fordi jeg har hatt sex. Alt med min seksualitet føles ekkelt og unaturlig for meg. Har bare hatt en sexpartner, men det er slutt mellom meg og han nå. Noe jeg har tatt tung, siden han dumpet meg for ei annen jente. Jeg føler meg ekkel bare fordi jeg har hatt sex. Det var greit mens vi var sammen, men i ettertid har jeg begynt å føle meg ekkel. Jeg føler meg brukt, som om jeg bare var et leketøy for ham. Nå har jeg en konstant følelse av og ikke være god nok og skitten. Har grublet en del på hvorfor jeg føler meg sånn, og har kommet fram til noen grunner: - har hengt i et kristent miljø (vgs) der mange venter til de gifter seg. Er ganske påvirket av dette. Var kristen før, men er ikke det lengre. Var ganske streng, og tror disse strenge verdiene sitter i meg enda. Selv om jeg ikke ønsker det. Har i tillegg en onkel som jeg alltid har hatt et litt vanskelig forhold til. Han har aldri gjort noe mot meg (overgrep el.), men han har alltid vær veldig seksualisert rundt "alle". Syntes det er ekkelt. Måten han har snakket om ekser ol. har vært lite passende, for å si det mildt. Jeg tror jeg kanskje er veldig sensitiv på å ta til meg ting... Har egentlig ikke noe særlig spørsmål, men trenger litt råd. Vil jo ikke føle meg slik. En gang vil jeg jo sannsynligvis møte en ny person jeg vil være med, og vil ikke ha tanken om at jeg kommer til å føle meg skitten og ekkel i ettertid hvis vi slår opp. Hater virkelig måten jeg tenker på. Er liksom ikke slik at jeg syntes det er ekkelt at andre har sex, det er liksom greit for alle andre, men ikke meg... Dog, syntes tanken på at evt. sexpartner har hatt flere sexpartnere/spes. ons er litt ekkel. Og jeg vet det er litt feil av meg. Vær så snill, ikke kom med useriøse svar.. Tar i mot tips, råd, hva enn som kan hjelpe for det er ikke riktig å tenke slik... Det ødelegger så mye... Unnskyld hvis det ble for langt innlegg Anonymous poster hash: f0f85...d9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå