Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg jobber på et sykehus, der vi skulle teste oss for MRSA. Testen gikk ut på å ta en bomullspinne ned i halsen. Når jeg gapet opp, så synes hun som tok testen at mandlene mine var unormalt store. Jeg ble litt redd, og studerte dem når jeg kom hjem. Det er et hvit belegg på den ene mandelen og jeg ser at det er kjempe store :O Kjenner jeg er veldig bekymret. Det må ha vært grunnen til at det har vert vansklig å puste skikkelig. Jeg føler meg generelt dårlig/slapp/trøtt/svetter fort/feber i perioder, har også ørebetennelse nå.

Jeg har egentlig hanglet lenge (flere måneder) og tenkt det går over, men har aldri giddet å gå til legen. Men nå bør jeg vel gå til legen å få sjekket ut dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ta deg en tur til legen og spørre hva h*n synes, om du burde fjerne de eller ikke.



Anonymous poster hash: 050b2...4c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...