AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Jeg har One Call Full pakke (5 gb, fri tale og sms/mms) til 300 kr pr. mnd. Før hadde jeg bare mobilt bredbånd. Nå har jeg skaffet trådløst nett for hjemmet. Trenger fortsatt litt gb når jeg er ute, samt å ringe litt og sende sms. Hva lønner seg da? Leste på en eller annen blogg at man kan bruke gb, ringe og tekste, og så kommer regning i etterkant. Ingen binding. Virker jo supert.. Men er litt skeptisk og. Har ikke hørt om tilbyderen før. Nå husker jeg ikke navnet heller. Noen som forstår hva jeg mener? Anonymous poster hash: f6be7...9df
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Pep Call? Anonymous poster hash: f6be7...9df
penny_ Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Det er jo nesten ingen som har binding lenger med mindre man kjøper telefon på nedbetaling. De fleste tar vel betalt for faste utgifter på forhånd og bruk utover faste utgifter i etterkant.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Pep Call er himla dyrt om du sender mms, ringer kontorer, utland osv. 200 kr pr.mnd hos OneCall, 1 GB, fri samtale. Anonymous poster hash: 1d093...1de
-Jiinxs- Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 https://www.telipol.no/ Der kan du skreddesy abonnemente ditt, slik at det passer for deg. Selv så har jeg "Mye" til 169.- De bruker Telenor sitt nett.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #6 Skrevet 13. mai 2015 Har djuice m med 1 års binding og da blir det litt billigere pga rabatt. Fri bruk av ringeminutter, sms og mms. 1000 gb. Klarer ikke bruke det opp engang. Beste abbonementet. Anonymous poster hash: 21dc6...b04
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #7 Skrevet 13. mai 2015 Har djuice m med 1 års binding og da blir det litt billigere pga rabatt. Fri bruk av ringeminutter, sms og mms. 1000 gb. Klarer ikke bruke det opp engang. Beste abbonementet. Anonymous poster hash: 21dc6...b04 Det abn. Er utgått for nytegning. Minste er 2 GB data og kr. 249 pr mnd. Nå hos Djuice. Sjekket før i dag, etter at de ringte meg. Anonymous poster hash: eefd1...5b1
Spaghetti Skrevet 14. mai 2015 #8 Skrevet 14. mai 2015 Det abn. Er utgått for nytegning. Minste er 2 GB data og kr. 249 pr mnd. Nå hos Djuice. Sjekket før i dag, etter at de ringte meg.Anonymous poster hash: eefd1...5b1 Haha, de har visst fjernet det fra abonnement siden. Du kan fortsatt bestille det her for øvrig: http://www.djuice.no/abonnement/bestillnonstops/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå