Gå til innhold

Jippi snart trekant.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snart skal jeg og dama ha trekant igjen med en til mann, sykt opphissende å se en annen pule henne :icon_lol:

Anonymous poster hash: f6c2d...57d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Okei.

Anonymous poster hash: f284f...791
Skrevet

Snart skal jeg og dama ha trekant igjen med en til mann, sykt opphissende å se en annen pule henne :icon_lol:

Ja, hvorfor ikke egentlig. Om dere har et godt og avklart forhold, er det bare å glede seg, ikke sant? . Jeg har litt erfaring fra før med både 2 damer, og firkant med et annet par, der dama mi ble knullet av han andre...Sykt opphissende var det...

Kjæresten og jeg har faktisk og planer om å treffe en ekstra mann i løpet av sommeren, vi har begge chattet en del med han. Tror hun gleder seg veldig, da dette har vært en av hennes favorittfantasier i mange år, og i tillegg har denne mannen en ualminnelig stor penis...Noe hun aldri har opplevd før. Jeg gleder meg og til å se denne meget velutrustede mannen knulle den kåte kjæresten min!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor ikke egentlig. Om dere har et godt og avklart forhold, er det bare å glede seg, ikke sant? . Jeg har litt erfaring fra før med både 2 damer, og firkant med et annet par, der dama mi ble knullet av han andre...Sykt opphissende var det...

Kjæresten og jeg har faktisk og planer om å treffe en ekstra mann i løpet av sommeren, vi har begge chattet en del med han. Tror hun gleder seg veldig, da dette har vært en av hennes favorittfantasier i mange år, og i tillegg har denne mannen en ualminnelig stor penis...Noe hun aldri har opplevd før. Jeg gleder meg og til å se denne meget velutrustede mannen knulle den kåte kjæresten min!

Ehhh...du prøvde sikkert å poste i Cupido...under "seksuelle fantasier". Novelledelen :fnise:

Anonymous poster hash: 47f99...6c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker du ikke damen din siden du vil hun skal pule andre?

Anonymous poster hash: 85160...db7
  • Liker 1
Skrevet

Ehhh...du prøvde sikkert å poste i Cupido...under "seksuelle fantasier". Novelledelen :fnise:

Anonymous poster hash: 47f99...6c5

Nei, faktisk ikke. Synes du dette virker usannsynlig? Kan jo faktisk hende jeg deler erfaringene fra dette planlagte treffet i dette forumet. Cupido har forresten gjort en del policyendringer jeg ikke setter pris på, og er blitt mindre interessant for kjæresten og meg.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker du ikke damen din siden du vil hun skal pule andre?

Anonymous poster hash: 85160...db7

Jeg elsker damen min høyt, kunne ikke tenkt meg til å vært utro. Ser på det å ha med en anen mann som herlig, herlig å være to om å tilfredsstille henne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt drit såra om mannen min ville se en annen mann med meg- mye mer enn om han sa han ville være med en annen dame!! Det er så sykt mange rare folk rundt omkring- hva med å være litt normal!!

Anonymous poster hash: eaff2...05d

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt drit såra om mannen min ville se en annen mann med meg- mye mer enn om han sa han ville være med en annen dame!! Det er så sykt mange rare folk rundt omkring- hva med å være litt normal!!

Anonymous poster hash: eaff2...05d

Det er selvfølgelig helt greit å ha det sånn og. Akkurat som det er greit å ha det som kjæresten og jeg har det. Vi har ikke barn sammen, men har begge (stort sett) voksne barn fra tidligere forhold. Som du skjønner er vi ikke purunge akkurat, men fortsatt aktive på alle måter, inkludert i senga. Og synes begge at vi bør prøve ut ting før vi blir for gamle.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...