AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Jeg sliter med en del psykiske problemer som bare har blitt verre de siste ukene. Samtidig merker jeg at den fysiske formen er dritt: mye vondt i muskler/ledd, orker ingenting, hodepine, dårlig humør osv. Kan det ha en sammenheng med det psykiske?Anonymous poster hash: 83562...7bc
Daniel123 Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Ja, absolutt; den somatiske helsen kan påvirkes av den psykiske helsen. For eks. er hodepine et vanlig symptom på langvarig stress.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Det kan ha en sammenheng. Jeg hadde mye kroppslige smerter, spesielt hodepine, da jeg var deprimert. Det gikk over da jeg ble frisk. Anonymous poster hash: d891d...0b2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Psykosomatiske smerter er helt reelle og mange sliter. Anonymous poster hash: 364b2...90f
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Det psykiske påvirker det fysiske, og omvendt. Men så finnes de sykdommene som i seg selv gir både fysiske og psykiske utslag. Etter å ha slitt i mange år med depresjon fikk jeg påvist lavt stoffskifte. Hadde også mye hodepine, var slapp og sliten osv. Levaxin fungerte bedre enn antidepressiva, for å si det sånn.Anonymous poster hash: 17989...374
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå