Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette med oppmerksomhet fra det motsatte kjønn er litt merkelig. Noen dager føler jeg at jeg får masse blikk, men andre dager føler jeg meg usynelig, selv om jeg har sminket meg likt osv. Føler også ofte at venninner får flere blikk fra fremmede enn meg (særlig de som er blonde). Når jeg går rundt med de blonde venninnene mine føler jeg meg ofte sykt stygg! Men hva er det egentlig dere menn ser på når dere ser rundt dere på damer på gata? Ser du lettere på blonde damer med langt hår enn brunetter osv?

Anonymous poster hash: ef205...6a3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bryster, rumpe ansikt. Tror ikke jeg bryr meg om hårfarge, men liker pent hår.

Anonymous poster hash: 527db...524
Skrevet (endret)

Rompe -> lår -> hofter -> pupper -> Sko.

I den rekkefølgen

Endret av WubWub
AnonymBruker
Skrevet

Sko hahahahha ja nå har jeg hørt det og.

Forresten, etter bare to svar i tråden understreker det hvor sexistiske menn er til enhver tid!
Er ingen kvinner som ser på mannlige rumper, hofter, penisstørrelse, sko størrelse osv når de går forbi menn på gata.

Anonymous poster hash: f5a07...80c
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg har fin rumpe og fin kropp… Hvorfor får jeg så lite oppmerksomhet da? jeg opplever ofte å få mer oppmerksomhet når jeg er på fest osv, av menn jeg ikke trodde hadde lagt merke til meg en gang… Hva er greia med det?? TS

AnonymBruker
Skrevet

Sko hahahahha ja nå har jeg hørt det og.

Forresten, etter bare to svar i tråden understreker det hvor sexistiske menn er til enhver tid!

Er ingen kvinner som ser på mannlige rumper, hofter, penisstørrelse, sko størrelse osv når de går forbi menn på gata.

Jeg synes jenter tenker veldig mye på utseendet til gutter også. Hver gang noen snakker om en ny fyr de har møtt er jenter sånn "åh få se bilde av ham på facebook."

Jenter ser på masse ting de og. Høyde, muskler, ansikt, kjeve, hår, nese os.v.

Anonymous poster hash: eb66a...7c2

Skrevet

Vist eg syns du er søt eller har den sexy selvtillit over deg. så ser eg et ekstra blikk over deg. Om du er blond eller brunette er ikkje så stor dell for meg. Øynene å ansikte eg ser først på :) å så etter det ser eg på kroppen så klart ;p

AnonymBruker
Skrevet

Fordi du er du.

Anonymous poster hash: 88d38...3f2

AnonymBruker
Skrevet

Helt riktig. Og det er helt vanvittig at en del kvinner fortsatt gnåler i det uendelige om noe som er så grunnleggende biologisk fundamentert, og som står så sentralt i menneskeartens overlevelse så langt. Vi kler av dere med blikket, har alltid gjort det og vil alltid gjøre det. Lev med det.

Anonymous poster hash: 3cb36...816

AnonymBruker
Skrevet

Det å ikke få oppmerksomhet fra menn på gata er ikke synonymt med å ikke være attraktiv.Jeg får ofte høre at jeg er pen,og har alltid hatt draget på menn.Men til og med katten min får mer oppmerksomhet fra fremmede folk på gata enn det jeg gjør.Det skjer ekstremt sjelden at noen gjør/sier noe til meg.Og vis det skjer er det ofte når jeg ikke har sminket og stylet meg opp.F.eks.plyster noen annleggarabeidere etter meg en dag,men da gikk jeg i fullt regntøy og sjøstøvler.Skjønte ikke greia med at de plystret.

Anonymous poster hash: 1b528...1a5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler og det er veldig tilfeldig. Bortsett fra hvis jeg går med dyp utringing. Kjøpte meg en fin lang sommerkjole i fjor, som var utringet, og jeg har store pupper. Tror jeg brukte den bare 2 ganger jeg, for mannfolka ble jo spinnville. Jeg har og stor sprettrompe, og går jeg med trang kjole, så den fremheves, så kan jeg få både blikk og kommentarer.

Anonymous poster hash: f5e08...225
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg har fin rumpe og fin kropp Hvorfor får jeg så lite oppmerksomhet da? jeg opplever ofte å få mer oppmerksomhet når jeg er på fest osv, av menn jeg ikke trodde hadde lagt merke til meg en gang Hva er greia med det?? TS

Ølbriller kjære seg, ølbriller!

Anonymous poster hash: bcf9d...983

• Liker 1
  • 6 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2015 den 13.17):

Føler og det er veldig tilfeldig. Bortsett fra hvis jeg går med dyp utringing. Kjøpte meg en fin lang sommerkjole i fjor, som var utringet, og jeg har store pupper. Tror jeg brukte den bare 2 ganger jeg, for mannfolka ble jo spinnville. Jeg har og stor sprettrompe, og går jeg med trang kjole, så den fremheves, så kan jeg få både blikk og kommentarer.

Anonymous poster hash: f5e08...225

Jeg (kvinne) stirrer også på feite kvinner med dype utringninger. Men ikke fordi det ser bra ut. Ville ikke tatt det for gitt at menna ser fordi de liker det heller.

Anonymkode: 896dc...3c9

AnonymBruker
Skrevet

Ser først på ansiktet, men blikket går automatisk mot rumpa eller brystene om hun har utringing. 

Anonymkode: e8ff1...6fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...