AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Hei. Jeg er en dame på 30 som "nettopp" har funnet ut hvordan jeg skal gi meg selv orgasme. Problemet er at med tiden nå, (over ca 4mndr) synes jeg at jeg har blitt mindre å mindre følsom i klitorisen. Jeg bruker vibrator, og er klar over at man kan bli "nummen" av det etter en lengre økt, men selv om jeg venter flere dager mellom hver gang, blir det vanskeligere å få orgasme. Noen som har vært borti det samme? Bør jeg dra til legen, eller bare vente å se om jeg får tilbake følelsen...? Anonymous poster hash: 669dd...0a5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Hei. Jeg er en dame på 30 som "nettopp" har funnet ut hvordan jeg skal gi meg selv orgasme. Problemet er at med tiden nå, (over ca 4mndr) synes jeg at jeg har blitt mindre å mindre følsom i klitorisen. Jeg bruker vibrator, og er klar over at man kan bli "nummen" av det etter en lengre økt, men selv om jeg venter flere dager mellom hver gang, blir det vanskeligere å få orgasme. Noen som har vært borti det samme? Bør jeg dra til legen, eller bare vente å se om jeg får tilbake følelsen...?Anonymous poster hash: 669dd...0a5 Det er det samme som når menn onanerer for hardt og lenge. Løsningen for menn er å avstå fra onani i flere måneder for å få tilbake følsomheten. Nestegang du onanerer om noen uker eller en måned, ikke vær så hardhendt og legg vibratoren vekk.Anonymous poster hash: d4bd1...7a4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Tror ikke at legen kan gjøre noe med det. Men om han kan, eller om det finns noe gynekoligsk salve er isåfall jeg også interessert! Jeg må bruke virkelig maktkraft for å få orgasme nå, etter mange intense onaneringsår i tenårene og langt ut i tjue årene. Når jeg blir slikket føler jeg nesten ingenting. Tar ofte lange pauser på alt fra 3 uker til 5 måneder, men kan ikke si jeg merker at jeg har fått tilbake følsomheten, selvom det etter de lengste pausene fører til at jeg får orasme mye fortere, men må fortsatt være like hardhendt... Skikkelig kjipt, og ja vet t det er sånn for mange menn som runker hardt også, og de også får jo veldig lite stimulering av vanlig sex og må som regel runke seg til orgasme selv under samleiet og det er jo ikke hyggelig for noen av oss, ei heller for meg når mannen slikker og slikker og jeg bare må si nei stopp og onanere meg selv ferdig. Anonymous poster hash: 25369...28c
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Tror ikke at legen kan gjøre noe med det. Men om han kan, eller om det finns noe gynekoligsk salve er isåfall jeg også interessert! Jeg må bruke virkelig maktkraft for å få orgasme nå, etter mange intense onaneringsår i tenårene og langt ut i tjue årene. Når jeg blir slikket føler jeg nesten ingenting. Tar ofte lange pauser på alt fra 3 uker til 5 måneder, men kan ikke si jeg merker at jeg har fått tilbake følsomheten, selvom det etter de lengste pausene fører til at jeg får orasme mye fortere, men må fortsatt være like hardhendt... Skikkelig kjipt, og ja vet t det er sånn for mange menn som runker hardt også, og de også får jo veldig lite stimulering av vanlig sex og må som regel runke seg til orgasme selv under samleiet og det er jo ikke hyggelig for noen av oss, ei heller for meg når mannen slikker og slikker og jeg bare må si nei stopp og onanere meg selv ferdig. Anonymous poster hash: 25369...28c Kanksje vi kunne hatt sex sammen. Jeg kommer såvidt av å runke meg ihjel. Sånn at vi kunne vært den mest ultimate fiaskoen. Det er også viktig å sette på trist fiolin musikk i bakgrunnen. Og så avslutter vi økten med litt gråting. Anonymous poster hash: d4bd1...7a4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Kokain eller mdma på kjønnsorganene gjør de superfølsomme, just so you know! Anonymous poster hash: 25369...28c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå