Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jente på 16 år. jeg er ca 157cm og jeg er ferdig vokst… (pga lavt stoffskifte vokser jeg ikke mer) jeg har ikke trent på en stund pga bakteriell infeksjon og det har gjort at jeg føler jeg har lagt på med en del.

Midje- 73

byste- 85

hofte- 84

sist jeg veide meg veide jeg 58kg

har ikke så veldig høy selvtillit når det kommer til kropp. og har lavt stoffskifte som også gjør at jeg legger på meg kjappere enn de fleste.

Hva syns dere? Helt ærlig!



Anonymous poster hash: 31d23...902
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg høres det ut som vekten din er helt passe.



Anonymous poster hash: 60bd0...c0f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg høres det ut som vekten din er helt passe.

Anonymous poster hash: 60bd0...c0f

Du syns jeg ikke burde prøve og stramme inn?

Anonymous poster hash: 31d23...902

AnonymBruker
Skrevet

Du syns jeg ikke burde prøve og stramme inn?

Anonymous poster hash: 31d23...902

Nei, det synes jeg ikke. Det er selvsagt viktig at du føler deg vel, men synes absolutt ikke du ska stresse med å gå ned i vekt.

Anonymous poster hash: 60bd0...c0f

AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS!

Jeg tror at du er veldig fin akkurat som du er! Jeg er akkurat like høy som deg, jeg veier 56 og har et midjemål på 71, og det fungerer ganske så fint for meg :)

Jeg er 25 år, så jeg er ikke lengre opptatt av å være tynnest mulig! Det betyr ikke så mye som man skulle tro, det er viktigere at du prøver å akseptere deg selv som du er, for det har du all grunn til :)

Jeg har både vært tynnere og mye større enn jeg er nå, men har funnet ut av at jeg må jobbe så ekstremt mye for å holde vekten, hvis jeg veier mindre (det er ikke plass til å ta en sjokolade på lørdager)! Jeg har PCOS og har lett for å legge på meg, men med den vekten jeg har nå kan jeg ha et ganske avslappet forhold til mat!

Se deg i speilet og smil til deg selv, du er fin som du er :)



Anonymous poster hash: 20be9...8bb
  • Liker 1
Skrevet

Perfekt timeglassfasong.

Når du har gått en stund uten å trene (når du er vant til å trene jevnlig) er det naturlig å føle at kroppen "eser ut" litt, men den følelsen retter seg fort når du igjen begynner å trene. (Og det er bare en følelse fordi musklene er blitt litt slappere, det betyr ikke at du har lagt på deg.)

AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS!

Jeg tror at du er veldig fin akkurat som du er! Jeg er akkurat like høy som deg, jeg veier 56 og har et midjemål på 71, og det fungerer ganske så fint for meg :)

Jeg er 25 år, så jeg er ikke lengre opptatt av å være tynnest mulig! Det betyr ikke så mye som man skulle tro, det er viktigere at du prøver å akseptere deg selv som du er, for det har du all grunn til :)

Jeg har både vært tynnere og mye større enn jeg er nå, men har funnet ut av at jeg må jobbe så ekstremt mye for å holde vekten, hvis jeg veier mindre (det er ikke plass til å ta en sjokolade på lørdager)! Jeg har PCOS og har lett for å legge på meg, men med den vekten jeg har nå kan jeg ha et ganske avslappet forhold til mat!

Se deg i speilet og smil til deg selv, du er fin som du er :)

Anonymous poster hash: 20be9...8bb

Perfekt timeglassfasong.

Når du har gått en stund uten å trene (når du er vant til å trene jevnlig) er det naturlig å føle at kroppen "eser ut" litt, men den følelsen retter seg fort når du igjen begynner å trene. (Og det er bare en følelse fordi musklene er blitt litt slappere, det betyr ikke at du har lagt på deg.)

Tusen takk for svar!

Anonymous poster hash: 31d23...902

AnonymBruker
Skrevet

Perfekt timeglassfasong.

Når du har gått en stund uten å trene (når du er vant til å trene jevnlig) er det naturlig å føle at kroppen "eser ut" litt, men den følelsen retter seg fort når du igjen begynner å trene. (Og det er bare en følelse fordi musklene er blitt litt slappere, det betyr ikke at du har lagt på deg.)

Kjære TS!

Jeg tror at du er veldig fin akkurat som du er! Jeg er akkurat like høy som deg, jeg veier 56 og har et midjemål på 71, og det fungerer ganske så fint for meg :)

Jeg er 25 år, så jeg er ikke lengre opptatt av å være tynnest mulig! Det betyr ikke så mye som man skulle tro, det er viktigere at du prøver å akseptere deg selv som du er, for det har du all grunn til :)

Jeg har både vært tynnere og mye større enn jeg er nå, men har funnet ut av at jeg må jobbe så ekstremt mye for å holde vekten, hvis jeg veier mindre (det er ikke plass til å ta en sjokolade på lørdager)! Jeg har PCOS og har lett for å legge på meg, men med den vekten jeg har nå kan jeg ha et ganske avslappet forhold til mat!

Se deg i speilet og smil til deg selv, du er fin som du er :)

Anonymous poster hash: 20be9...8bb

Tusen takk for svar!

veldig mange av vennene mine er ganske tynne, og jeg blir sett litt ned på. vet at fler har baksnakket meg når jeg har gått i bikini og slik, selvtilliten ryker totalt.

Anonymous poster hash: 31d23...902

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...