AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Jeg ble sammen med kjæresten min for ca. 5 måneder siden, og jeg merker at vi sklir litt fra hverandre. Nå som vi går siste året på vgs og vi er russ, og hele pakken så føler jeg at han har vært veldig frastøtende fra meg. Tidligere så kunne vi snakke om alt og ingenting, være sammen hver eneste dag og ha mange og dype samtaler på facebook. Men nå snakker vi nesten aldri sammen. Han vil nesten ikke være sammen med meg fordi han liksom er opptatt, men han er på facebook hele tiden så jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor han sier han er opptatt. Vi hadde et lite 'problem' allerede første helgen i påskeferien som vi fikk orden opp i. Jeg vet hva han mener om utroskap, men jeg er litt usikker på at han bare sier det til meg for at jeg ikke skal gå rundt med bekymringer. Han har ei bestevenninne som han har vært åpen og ærlig om, men nå snakker han mye med denne venninnen og han eskluderer meg fra alt. For to år siden så hadde de sex med hverandre ikke at det raker meg men det som jeg syntes er veldig rart er at de ser på dette vennskapet som bror søster forhold. Hvordan de klarer det etter sexen det klarer jeg ikke forstå. Han påstår at han ikke har følelser for henne, men jeg har en liten følelse på at han har det. jeg er sykt sjalu på forholde dems jeg sitter konstant å venter på at han skal gjøre det slutt fordi han har følelser for henne. Jeg vil ikke miste han for alt i verden! Hva skal jeg gjøre?! burde jeg snakke med han om det. Anonymous poster hash: d8c53...44f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Gjør det slutt og lev livet Anonymous poster hash: 1b86e...d71
Omocolor Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Jeg er dessverre redd at du ikke har noen annen utvei enn å gjøre det slutt med han. Det er ikke sunt å gå rundt å være sjalu og bekymret i lange perioder fordi det tærer veldig på forholdet. Selv om det kanskje ikke er noe mellom han og denne venninnen så skjønner jeg hvordan du reagerer for det hadde jeg også gjort. Det er ikke bra å være så sjalu selv om mange mener at det er sunt for da er det liksom et tegn på at du er veldig glad i han. Men prøv å snakk ut om det til han og legg frem hva du føler og tenker. Ikke gå til angrep på han, men ta det opp med han med den tonen som du vil andre skal ha til deg. Alt ordner seg for snille jenter som man pleier å si!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Her ville jeg ventet litt, og prøvd å bare tenke mer på ditt eget liv, og gi han litt rom. Jeg har et slags bror/søster forhold til både eksen min, og til en annen jeg har hatt sex med, så det er fullt mulig. Prøv å tenk at dersom det hadde vært mer, så ville de vel fortsatt både sexen og utviklet forholdet, men det gjorde de ikke. Så gi litt f i han nå, ha det gøy med dine venner i russetiden. Så se om det ble bedre etter 17.mai. Var selv veldig lite med kjæresten under russetiden siden vi var opptatt på hver vår kant, og dette var i starten av forholdet og vi var nyforelsket. Men så gikk ting til det normale, eller bedre, etter russetiden. Anonymous poster hash: 53732...e1b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 For noen år tilbake hadde jeg også sex med en venn, det var litt rart rett etterpå men nå er det helt greit. Det er ikke "noe mer" ,og kommer ikke til å skje igjen. Jeg skjønner derimot godt at du synes det er ubehagelig, og her må du for din egen del ta et valg: stole på han når han sier det ikke er noe der, eller avslutte forholdet. Det vil være ødeleggende for både deg og forholdet om du skal gå rundt med sånne vonde følelser. Hvis du bestemmer deg for at du ønsker å fortsette forholdet så ja - ta en prat med han om at du føler dere glir litt fra hverandre. Kanskje har kontakten blitt litt mye for han og han trenger litt alenetid også, uten at det betyr at følelsene for deg har kjølnet. Det er uansett fornuftig å få "renset luften" så begge vet hvilken retning dere ønsker at forholdet skal ta. Anonymous poster hash: 350a2...040
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå