Hugtatt Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Hei Jeg ønsker å komme med forslag til kjæresten min om en langhelg vi kan ta sammen nå i slutten av mai. Hvilke land er billige å være i og å reise til som er fine ? Trenger ikke å være syden, men gjerne litt museer og ting å gjøre
frøkna Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 http://www.priceoftravel.com/1979/european-backpacker-index/ Her. Flybilletter kan du søke opp selv
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Krakow er utrolig billig, og mye å se og gjøre. Veldig koselig liten by, men likevel masse museer og ting å ta seg til. Kan anbefale en liten tur til saltgruvene, ca 40 min med buss utenfor byen. Fantastisk ballsal med lysekroner av salt, langt under bakken. Det er også noen gamle borger litt utenfor byen. Og Auschwitz, da, men det er jo ikke akkurat romantisk... men veldig sterkt å besøke. Anonymous poster hash: 394ce...eb8
Fjomsedyret Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Vil anbefale å reise til Polen, superbillig og overraskende fint! Har vært på weekendturer til både Krakow, Warzawa og Gdansk, alle på våren, og likte alle stedene kjempegodt. Billig shopping, mat og masse å se Mest å gjøre var det kanskje i Krakow, der kan du jo også besøke Auschwitz (anbefales!).
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Praha :D Anonymous poster hash: 0ba2e...90e
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 Berlin om dere reiser fra Oslo. Det er billig å komme seg dit, billige hotell og MYE historie. Anonymous poster hash: 01d67...e8f
Hugtatt Skrevet 12. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2015 Takk for gode svar, vi skal se hva vi finner ut turen trenger ikke å være romantisk! Det er greit så lenge det er noe å gjøre, vi er ikke spesielt glade i shopping f.eks. Må reise til Bodø, Trondheim ellers Oslo omegn for å komme ut av landet, så derfor en litt billig tur da turen innenlands gjerne er dyr.
Skogshjerte Skrevet 15. mai 2015 #8 Skrevet 15. mai 2015 Jeg syntes Polen er et kjempebra land å feriere i. Billig å reise til, billige hoteller og billig mat, samtidig som kvaliteten er veldig bra! Hva med feks. Krakow: http://dinstorbyferie.no/krakow/ ? Hvis budsjettet er stramt ville jeg helt klart vurdert en by i øst-Europa i hvert fall :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå