AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Hvilket type snitt ble brukt? Noen som vet om noen i Norge utfører snitt kun rundt aerola? Uansett type snitt, er du fornøyd med reultatet? Hvor god har arrene grodd? Angrer du? Anonymous poster hash: 31387...82f
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Har tatt løft. Snitt rundt brystvorten og ned. Arret så veldig pent ut inntil jeg fikk tre barn, og nå er arret nedover en 1,5 cm tykk brun strek.. Anbefaler ivertfall å vente til du er ferdig med svangerskap.Anonymous poster hash: 6ab9e...c51
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Har arr rundt og ned. Mine er blitt veldig fine. Gjort etter barn. Anonymous poster hash: 0713f...d05
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Noen som kan legge ut bilder av hvordan arrene ser ut? Anonymous poster hash: 5a500...58d
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Mister man følsomheten i brystvorten? (mtp arrvevet??) Anonymous poster hash: 5a500...58d
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Mister man følsomheten i brystvorten? (mtp arrvevet??)Anonymous poster hash: 5a500...58d Noe. Med en gang var det "dødt" men jeg synes følelsen har kommet noe tilbake igjen.. Anonymous poster hash: 0713f...d05
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå