Gå til innhold

Har du tatt brystløft?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket type snitt ble brukt? Noen som vet om noen i Norge utfører snitt kun rundt aerola? Uansett type snitt, er du fornøyd med reultatet? Hvor god har arrene grodd? Angrer du?



Anonymous poster hash: 31387...82f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har tatt løft. Snitt rundt brystvorten og ned. Arret så veldig pent ut inntil jeg fikk tre barn, og nå er arret nedover en 1,5 cm tykk brun strek.. Anbefaler ivertfall å vente til du er ferdig med svangerskap.

Anonymous poster hash: 6ab9e...c51

AnonymBruker
Skrevet

Har arr rundt og ned. Mine er blitt veldig fine. Gjort etter barn.

Anonymous poster hash: 0713f...d05

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan legge ut bilder av hvordan arrene ser ut?



Anonymous poster hash: 5a500...58d
AnonymBruker
Skrevet

Mister man følsomheten i brystvorten? (mtp arrvevet??)



Anonymous poster hash: 5a500...58d
AnonymBruker
Skrevet

Mister man følsomheten i brystvorten? (mtp arrvevet??)

Anonymous poster hash: 5a500...58d

Noe. Med en gang var det "dødt" men jeg synes følelsen har kommet noe tilbake igjen..

Anonymous poster hash: 0713f...d05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...