AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Hei, jeg er en jente i 16 års alderen som er veldig urolig for noen sår ved vaginaen. Det er ikke blemmer men småe sår som fortsetter litt utover rumper på begge sider. Det klør veldig også. Pluss det er småe klumper der men ikke store eller annen farge. Det virker veldig tørt også der nede Jeg har også et aktiv sexliv så derfor uroer tanken på at det er herpes meg. Men kan det også være pga hygiene? Vis det er det, kan jeg få noen tips for å holde det rent. Plis gi meg svar! Jeg er uteolig nervøsAnonymous poster hash: 05e24...227
peppermyntete Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Det kan være mye forskjellig. Du må uansett til lege for å finne ut av det og få behandling. 2
Gjest Zeitgeist Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Ta deg en tur til gynekologen. Lukter det nedentil? Hvordan er utfloden? 60-70% av de typiske kjønnssykdommene gir få eller ingen symptomer, og siden du skriver at du har et aktivt sexliv men ikke nevner noe utover det (fast eller flere partnere, bruk av kondom, hvilke seksuelle praktiker), blir det vrident å synse om hva du eventuelt har. Uansett, gå til legen - du trenger uansett en resept. Det er knappe to minutter i stolen som kan redde fremtiden din.
mijaa Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Det første som slo meg er kjønnsvorter, men det er jo bare vill gjetting. Dra til legen/gynekologen!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Herpes og kjønnsvorter kan det være. Runde sår er som regel herpes. Blemmene kan være små. Anonymous poster hash: ad63b...f46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå