Gå til innhold

Sår ved vagina

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en jente i 16 års alderen som er veldig urolig for noen sår ved vaginaen. Det er ikke blemmer men småe sår som fortsetter litt utover rumper på begge sider. Det klør veldig også. Pluss det er småe klumper der men ikke store eller annen farge. Det virker veldig tørt også der nede Jeg har også et aktiv sexliv så derfor uroer tanken på at det er herpes meg. Men kan det også være pga hygiene? Vis det er det, kan jeg få noen tips for å holde det rent. Plis gi meg svar! Jeg er uteolig nervøs

Anonymous poster hash: 05e24...227

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være mye forskjellig. Du må uansett til lege for å finne ut av det og få behandling.

• Liker 2
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Ta deg en tur til gynekologen. Lukter det nedentil? Hvordan er utfloden? 60-70% av de typiske kjønnssykdommene gir få eller ingen symptomer, og siden du skriver at du har et aktivt sexliv men ikke nevner noe utover det (fast eller flere partnere, bruk av kondom, hvilke seksuelle praktiker), blir det vrident å synse om hva du eventuelt har. Uansett, gå til legen - du trenger uansett en resept. Det er knappe to minutter i stolen som kan redde fremtiden din.

Skrevet

Det første som slo meg er kjønnsvorter, men det er jo bare vill gjetting. Dra til legen/gynekologen! :)

AnonymBruker
Skrevet

Herpes og kjønnsvorter kan det være. Runde sår er som regel herpes. Blemmene kan være små.

Anonymous poster hash: ad63b...f46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...