Gå til innhold

enhnas lille krypinn


enhna

Anbefalte innlegg

Ja da fikk også jeg som så mange andre potlet meg til å lage en egen dagbok.

Fant ut at jeg trenger en plass hvor jeg kan pøse ut alle mine tanker og klager over den verden vi lever i..

Er ikke så flink til å skrive, skrive dagbok, så vi håper det går bedre her inne.. :roll:

For opplysningen er jeg en jente på 18 år som fortsatt bor hjemme med mine fortreffelige foreldre..

Min far og min stemor, sammen med min lillebror og søster.

Jeg holder for øyeblikket på med siste året på vgs. hvor jeg tar tegning/form/farge.

Ja, det er en liten kunstnerspire i meg :-)

Ja.. er ikke stort mer å si egentlig, enn fyr løs...

Helst til meg selv da..

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja man må jo begynne en gang, så hvorfor ikke begynne nå?!

Skulle egentlig skrevet en stil.. men pytt sann, det er slik det er å være student. Man kan ikke alltid gjøre det man vil.

Har vært en relativ normal dag idag.. men normalt er jo relativt?! :roll:

Sitte å leter etter billige flybilletter til England i høstferien, men de ser ikke ut til å eksistere.. hva gjør en fattig student da? Jo, hun biter i det sure eple, og betaler det som må betales..

Det er jo bare penger, og hva er penger?

Tenker det var nok for idag, vil jo ikke overdrive den første dagen heller..

Enn så lenge

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på her og ønsker deg velkommen som dagbokskriver jeg og :-) . Håper du får en kjempefin lørdag!

Hilsen Eplegrønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dagbok :wink: , gratulerer så mye :blomst_opp:

Velkommen inn i de skrivenes rekker :ler: , og ha en fortsatt herlig lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle sammen for hyggelige meldinger i min nyskrevne dagbok :-)

Har en del ting på ordenen idag... må man så må man.

Man må vaske, man må skrive stil og man må lage presang til sin beste venn.

Det gjelder bare å komme igang.

Så da får jeg se å komme igang!

Stikker kanskje hodet innom senere idag..

Enn så lenge

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ble det ikke til at jeg stakk hodet mitt innom igjen igår..

Ble sittende med en stil om meg selv en god stund, og det viser seg at jeg kan beskrive meg selv og mitt 18 år lange liv på litt over en side... :o

Jeg kan ikke ha hatt et spesielt spennede liv sålangt.. men det får vi se om vi kan fikse på bare jeg blir ferdig med videregående.

Ellers så har jeg huset for meg selv, men det varer nok ikke lenge før hordagjengen kommer stormende inn. Og da er det ikke mye fred å få. :-?

Har en søster på snart 7 og en bror på 9, men det hender de virker som et helt fotballlag!!

Men forhåpentligvis er det bare ett år til her hjemme... hører England rope på meg i det fjerne.

Kjenner at øynene mine, som er store nok fra før, begynner å utvide seg til kvadrater.. :o

Så da sier jeg takk for nå.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mylian - Takk for hilsen! Har nettopp vært inne å tatt en kikk i dagboka di.. Og må bare si at du virker som en utrolig koselig jente!!

Helgen går så alt for fort! Jeg hadde egentlig planlagt å gjøre temmelig mye.. men fikk bare gjort halvparten.. :roll: Men jeg fikk i allefall vasket badet!

*litt stolt av meg selv* :oops:

Får ikke tid til noe neste helg, skal jobbe på lørdag og i barnedåp på søndag. Skal være fadder :hoppe:

Ute regner det.. pøsregner. Det hjelper ikke akkurat på humøret.. :roll:

Har ikke sett kjæresten på en uke, og får ikke se han før enda 5 uker.. :-( Hvorfor traff jeg en engelskmann??? Men så er han da verdens nydeligste gutt :hjerter:

Da takker jeg for meg idag, og camper litt foran tv'en før jeg legger meg. Heeelt alene... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en fin uke :klem:

Synes du er flink som har vasket badet :D

Småsøsken som kan lage like mye bråk som et fotballag..det har vi her i huset også :ler:

God natt og sov godt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for og ønske deg en riktig nydelig natt, drøm om din kjære i England :wink:

Tusen takk for en så koselig hilsen i boken min :klem:

Sove godt og drømme søtt :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til både Otilie og Betty for hyggelige meldinger!! :D

Mandag ja...

Dagen startet med 4 timer norsk, en time engelsk, en time naturfag og 2 timer nyere historie..

Kan du egentlig få en bedre start på uka?? :-x

Å dette har jeg frivillig valgt :o

Men men.. bare et år igjen nå. Trøster meg med det.

Dagen ble bare bedre og bedre.. :roll:

Det første stemoren min spurte meg om da jeg kom hjem var hva jeg ville gjøre med middagen? For de skulle ha nudler og svinekjøtt stekt med grønnsaker i wokpanna.. nemlig. Jaha.. Jeg spiser ikke kjøtt, så det ble jo litt problematisk.

Ikke har vi noe her hjemme heller... Argh.. :frustrert:

De syns jo hele tingen om at jeg ikke vil spise kjøtt er DUM!!

Foreldre.. hva skal man med dem??

Det blir vel posesuppe eller posepasta på meg idag.. igjen.. :roll:

Men senere idag skal jeg ut å besøke moren og faren til min fremtidige valp! :hoppe:

Så har jeg noe å se frem til i alt dette lekse/mat maset!

Får vel se om jeg finner noe "godt" jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok bare en kjapp tur innom idag ja..

Masse lekser å gjøre.. :roll:

Var å besøkte hundene igår. Å må si jeg falt pladask!

Så det blir nok hund på meg om litt mindre enn 3 mnd. ja :-)

Det dumme er at jeg skal ha den på fòr, og vurderer å flytte til England neste år, og kan ikke ta den med :(

MEN mine kjekke foreldre har sagt at de kan passe den mens jeg er borte..

Så gjenstår det å se om jeg klarer å holde meg borte fra den.. :roll:

That's it folk's

Ihvertfall for idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Årh.. for en uke.. :roll:

Skulle gjerne kunnet sagt endelig fredag.. men har sittet med en stil om norrøn litteratur og litteraturhistorie i noen timer nå.. :Gjesp:

Skal opp klokken 07.15 i morgen for å gå på jobb, og opp tidlig for å gå i barnedåp på søndag før jeg må gjøre lekser igjen søndag kveld... :frustrert:

Men.. bestilte flybilletter til England idag! :hoppe:

Reiser 3. oktober, bare en mnd igjen nå!!

*personlig huskelapp: Skriv mail til Jayne i helgen*

:Gjesp: Trett idag jeg.. tror jeg går å spiser litt kake fra barneselskapet igår før jeg legger meg.

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme fra jobb. *sliten*

Du skal liksom slappe av i helgen trodde jeg.. hm.. :roll:

Får prøve å slappe av ikveld tenker jeg. Kanskje strikke hua mi ferdig.

Men er invitert i innflyttningsfest idag.. vet ikke om jeg orker.

Er ikke sosial i det hele tatt for tiden.. sitter bare å venter på å reise til England og gjør lekser.

Føler heller ikke at jeg har tid til noe annet en skole og jobb. Har ikke engang tid til å rydde rommet.. :roll:

Har så lite energi :Gjesp:

Det var voldsomt til klaging på meg idag.. :roll:

Nå skriker magen min etter mat, har bare spist et knekkebrød og en tallerk med grøt i hele dag.. puh..

Får se om jeg finner noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen!

Ganske tomt her inne denne uken.

Deilig å endelig kunne si helg!! :danse:

Skal heldigvis ikke jobbe denne helga, men skal prøve å får ryddet og vaskt rommet. Det ser ikke ut :oops:

Vet egentlig ikke hvor denne uken ble av.. plutselig var det lørdag igjen! Vet ikke om det er en bra eller god ting?! :roll:

Men idag skal jeg ihvertfall slappe av.. fortjener det syns jeg. Kanskje jeg skal begynne å lese litt til særemne.. har 4 bøker jeg må lese, skrive referat fra og forberede en muntlig presentasjon om til jul.. I tillegg til alt det andre arbeidet :sur:

Men nå skulle jeg slappe av ja.. og ikke stresse meg opp på grunn av skolearbeid.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...