AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Forventet mensen rundt disse dagene og den kom tidligere idag, men blodet var mørkebrunt (gammelt) og ga seg nå ikveld. Tok en angrepille etter et uhell for to uker siden. Kan det være blødning fra angrepillen som kommer først nå? Anonymous poster hash: a3ca3...8a8
Colorama Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Angrepiller kan gjøre at syklusen blir forstyrret. En eventuell blødning grunnet angrepillen ville mest sannsynlig kommet før det har gått to uker, men det er enten det eller så er det en mellomblødning. Mellomblødninger kommer jo også i flere farger!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå