Alisha Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Hei, noen som har prøvd det før? Sliter veldig med forstoppelse, men har ikke turt å prøve det enda da jeg ikke vet hvordan man reagerer på den. Blir det slik at man sitter på do i flere timer når effekten slår inn eller?
tørkestativ Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 (endret) har ikke prøvd det selv, men har jobbet på sykehjem hvor vi ga beboerne dette noen ganger i uka i tilegg til dulphalac. tror ikke du får en akutt trang til å gå på do nei, det er i hvertfall ikke min erfaring etter hva jeg har observert. du får begynne med et par dråper først, så eventuelt øke dosen hvis du tåler det Endret 11. mai 2015 av tørkestativ
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Det er veldig individuelt. Jeg blir ikke sittende på do, får bare litt mykere avføring. Tar max dose og vel så det av og til, for jeg har så veldig treg mage. Anonymous poster hash: 44d31...481
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå